Tahribat Yeni Banner Denemesi
-
uUsta bende yorumyazanların çoğuna katılıyorum arka plan iyi font olmamış bide Kökden Devrimci Radikal Hack Grubu olmadan olmaz
-
güzel yada kotu demicem abi. sadece tahribata gore degil bence
-
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------Yazı pek olmamış gibi onun dışında güzel :)
Bide kökten devrimci radikal hack grubu yazısını unutmuşsun :)
-----------------------------bende bisi diyim kokten diil kokden devrimci olması lazm kanmca .p
bide bannerı gornce benm tutsuler aklıma geldi .l
-
çok sıradan, tbt gibi sıradışı bi yere gitmez
-
dostum o tahribat yazısnı harflerini kırmızı çizgi felan yapsan şööle vurgulasan daha bi güzel olur sanki
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
eğer ağzımdan almadıysan lafı fenerliyim :)
-----------------------------
çok ayıp fenere laf yok -
bu nası
-
Athzai_Khaine bunu yazdı:
-----------------------------bu nası
-----------------------------daha güsel olmuş =)
-
hocam banner güzel fakat tahribat ta güzel durmaz..
tahribatı diğer lise çocuklarının açtığı hack sitelerinden ayıran bir çok özellik var :)
orta düzeyli bir hack sitesinde güzel durabileceğini düşünüyorum.
-
o deil de şimdiki bannerı kim hazırladı harbiden çok güsel..?
