Tahribata Firefoxla Girenlere
-
bildiğiniz gibi tbt ie ye göre düzenlenmiş bu yüzden bazı özellikler firefoxta çalışmıyor mesela banlanan kişinin neden banlandığını yarım gösterir ama bunun da çözümünü bulmuşlar ie tab eklentisi
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419 firefox içinde ie motorunu çalıştırıyor
-
linux altindaki firefox'a bu işi yapan bişii var mı??
-
ewt yaaa.bende de ban sebebine bakmak için ie yle giriyorum:(((
-
bende sorun yok :D
-
hoja hiç biş ideğişmedi ehehe bu ara da ffyi açıp kapadım düzelmedi :)))
-
Internet explorer dan gerisini entellik olarak buluyorum.
-
muhbir bunu yazdı:
-----------------------------
hoja hiç biş ideğişmedi ehehe bu ara da ffyi açıp kapadım düzelmedi :)))
-----------------------------Sağ tıklayıp sayfayı IE sekmesinde göster diyeceksin.
-
doğru dion yeni farkettim :D:D
-
kafam girsn:D
-
hoca oranın gösterilmesini değiştirecem boş bi vakit olduğunda...
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
hoca oranın gösterilmesini değiştirecem boş bi vakit olduğunda...
-----------------------------iyi olur rene hocam bansebep.asp i özledik xD
Toplam Hit: 1702 Toplam Mesaj: 15
