Tahribata Girme Sorunu
-
neden facebooktaki konuştuğum müridler giremiyor, ben girebiliyorum? internet sağlayıcım mı çok kaliteli, yoksa ben seçilmiş biri miyim?
-
hyr kapalıydı acıldı simdi..herkes girebilir..
-
ed.
-
RotKerim bunu yazdı:
-----------------------------neden facebooktaki konuştuğum müridler giremiyor, ben girebiliyorum? internet sağlayıcım mı çok kaliteli, yoksa ben seçilmiş biri miyim?
-----------------------------
sanırım güvenlik için türk ip lerinden erişim sağlanamıyor şuan .
edit: düzelmiş -
-
bende saldırı var diye erişilemiyor sanıyordum
-
ya benimde dolandırıcılık/suç/üç kağıt içeren unsur la problemim var.. u95(ne zararı oldugunu bilmiyodum tabi ) filan kullanıyodum.. su ttnet uyarısını kaldıramıyor muyuz.. ikide bi programdan ac kapadan sıkıldım
-
grupta belirttim bilmeyenler için.. TR deki dns problemi.. google dns için şu an giriş yok..
open dns ile giriş yapabilirsiniz... ddos zart zurt die mal mal ortalığı velveleye verenler war.. çömez madalyası takılıcak o kişilere..
-
aliyk bunu yazdı:
-----------------------------
bende saldırı var diye erişilemiyor sanıyordum
-----------------------------yer mi hocam :D caqlayanın sonu adlı filmi izledik hepimiz :D
-
seni seçtim pikacu
-
bende yeni girebildim.
