Tahribata Özel Bölümler.CS 1.6
-
bu linkte cs yapacak programlar mevcut alabilirsiniz....
http://tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=44465
-
la bende kurdum cs de hep aynı haritalar,nette de harita bulsam waypoint mi ne onu bulamiyorum.birniiz 10 tane waypoint dosyasıyla beraber harita upload etse,çok hayra geçer :P
-
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------
la bende kurdum cs de hep aynı haritalar,nette de harita bulsam waypoint mi ne onu bulamiyorum.birniiz 10 tane waypoint dosyasıyla beraber harita upload etse,çok hayra geçer :P
-----------------------------kardeş ekle beni sana bir kaç örnek vereyim pm at mail adresimi atayım... paslaşırız..
-
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------
narkozVAR bunu yazdı:
-----------------------------
Genki bunu yazdı:
-----------------------------http://www.4shared.com/file/13135330/3ef12cab/cs16-bots.html
buyrun buda bot paketi. Bot menüsünü açmak için h ye basın quick add bota basın. Önce biraz kasar cünkü haritaya bot yapıo sonra kendiliginden oto res atacak o botunuz hazır demektir.
-----------------------------
CS 1,6 da otomatik bot atar herhangi birşey yüklemeye gerek yok kardeşimmm
-----------------------------Yükle de gör bak gerek oluyo mu olmuyo mu ?
-----------------------------kardeş resime cok dikkatli bak bölüme kaç tane bot atacağın ve zorluk derecesini belirliyorsun..

-
narkozVAR bunu yazdı:
-----------------------------
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------
narkozVAR bunu yazdı:
-----------------------------
Genki bunu yazdı:
-----------------------------http://www.4shared.com/file/13135330/3ef12cab/cs16-bots.html
buyrun buda bot paketi. Bot menüsünü açmak için h ye basın quick add bota basın. Önce biraz kasar cünkü haritaya bot yapıo sonra kendiliginden oto res atacak o botunuz hazır demektir.
-----------------------------
CS 1,6 da otomatik bot atar herhangi birşey yüklemeye gerek yok kardeşimmm
-----------------------------Yükle de gör bak gerek oluyo mu olmuyo mu ?
-----------------------------kardeş resime cok dikkatli bak bölüme kaç tane bot atacağın ve zorluk derecesini belirliyorsun..

-----------------------------Heh bunu da yapabileceğini düşünmezdim. Sen ilk önce sisteminden counterı tamamen kaldır sonra da genki arkadaşın dediklerini yap bakalım karşına hangi ekran çıkaca.. O mu yoksa bu mu ?
-
resmi göster o zaman o programı yükleyince ne cıkacan cok merak ettim
-
narkozVAR bunu yazdı:
-----------------------------resmi göster o zaman o programı yükleyince ne cıkacan cok merak ettim
-----------------------------Resmimi gösterim yukarı baksana orda kabak gibi duruyo.
-
konuyu zıplatayım dedim. yeni üyeler var aramızda bakıp fantezi yapsınlar diye ;)
her türlü destek bilgi için.
only mail : pm mail adresi al ;)
-
1.5 icin de yapsana mert :) ama soyle caf cafli olsun, fun olsun ;)
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
1.5 icin de yapsana mert :) ama soyle caf cafli olsun, fun olsun ;)
-----------------------------
bölümler 1,5 tede oyanabiliyoo. 1,6 daki wad dosyalarını 1,5 in içine attın mı . bölümler çalışıyor.cillop gibi hemde.
