

Tahribat.Com 2006 Antalya Buluşması // 3 Eylül~Kesin Değil
-
Evett nerede kalmıştık? Yapalım mı artık buluşmayı resimleri atarız güzel olur..
-
Ben alanyadayım ama gelebilirim ;)
-
Yakın zamanda yapalım bu konu elimizde patlasın istemiyorum.
-
Mersinden gelen olursa olabilir :)
-
Kimin nereden geleceği hiç önemi değil. Herkesi bekliyoruz. HolyOne bizzat gelecek.. (Yalann:)
-
Hadi beyler katılım olsun biran önce yapalım bu olayı.
15 kişi olsun en az. -
ben gelirim
-
la bende yalan oldu diodum yaw yapak artık su bulusmayı 1-2 ay önce konu acıldıında herkes gelirim diodu
-
la tornavida sen adanaya gitmee taaa antalyalara git real kurd furur walla
-
Removed...
Toplam Hit: 3991 Toplam Mesaj: 29