Tahribat.Com Basketbol Maçı(İzmir)
-
sa dierek konuya giriyorum.
ben yani antioksidanın izmire gelmesi şerefine hp32 adlı müridle maç yapacaktık.ama bunu biraz dah genişletmeyi düşündük.başka katılmak isteyen müridler olursa yazınlar buraya.maç düzenleris böle.
hp amele_2 benden dedi ben de nicksiz i alırım dedi o bilmiomuş :D neysem..
katılamk isteyenler isimlerini yazsınlar.
NOT:Maçta fotoğrafımı çektirmem :D -
whay amua goym hüso gelirmiki?
niksiz senden olursa biz aldık maçı şimdiden gutluorum:D -
du sen tunca samet olsa gordum sana da ilk dakkadan boyuna bide yşına bağla :D yenmek zor olcak hade bakalın:D
-
izmirde olsa gelirim koşa koşa jubilemi yaptım biraz da tıkınıyom koşarken malum sigara falan ama yinede birazcık bilgi var :)
-
hasom güldürme amua goym yha basket oynadığın adam yaşamaz amua goym:D
yolda gördük lan adamlara şarpıyon önüne baksana dion:D
ama bizden ol ezer geçerik:D -
bu gidişle teke tek yapcas sanki ama kimi geçion olm sen sen ameleyle ben tek :D
-
açılın huleyn bu shotör ünüz var :D
neca bülü benim 3lükleri onlar dandirik potaya bilem deliksiz atıyom cufff cufff şeklinde :D -
ameleyle sen antioksidanla ben 1 kilo baklavasına ve 1 kilo dondurmasına olur mu yer ve zaman ayarlayın cebinizde paraları da ayarlayın eski pivot olsakta faulsuz oynarım top geçmez :))
-
ula sizin boyunuz kaç :D:D:D
-
ben adama 3luk attırmam olm.
burada streetball turnıuvasından bi maçta 10 blok basan adamım ben :D -
izmirde ossun maç manisada falan deil :) biz izlemeyede geliriz oynamasakta :))
Toplam Hit: 2887 Toplam Mesaj: 31
