folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder Tahribat.Com Brush Set (Tahribat.Comun Ps Fırçaları)



Tahribat.Com Brush Set (Tahribat.Comun Ps Fırçaları)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    Tasarımcıların yada öğrenmek isteyenlerin kısacası Tahribat.com la alakası olan herkesin bi zaman kullanacağı (mühür gibi istediğin yere bas gitsin) düşüncesiyle dün gece buna başladım.. Dün gece biraz uğraştım ve zaten kolay bişeydi bana göre ancak bende yüklü bulunan brushler çok fazla olduğundan onları silmek epey vaktimi aldı gerisinde sıkıntı olmadı..
    lafın kısası böyle bişey yaptım isteyen beğenir koyar arşive..


    tahribat.com brush set (5 tane yaptım.. en sık kullanılan bunlar olucağından diye düşündüm ve sayısını 5e tamamlamak için +1 tane 3D aytek logosu yaptım(hani sırf 5 tanye tamamlamak için ama o da şık geldi sonradan yani kullanılabilir her türlü baskıda..)

    başka istenilen varsa eski brushlerimi yüklemeden söylesin yoksa tekrar hepsini silmek çok uğraş verici..( tüm brushlerı silmesini bilen varsa sölesin de kurtulalim eziyetten bidahakine :D )

    Fırçaları buradan indirebilirsiniz..

    NOT: heryerde yayınlanabilir çünkü Tahribat.comun reklamı olmuş olur.. falan filan işte

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

                                                                                                   1.posttakiler patlamış.. 

                                                                                                    düzenleme 25kasım2012


                                      ss

                                                                                             ss

     


                                                                                                Fırçaları buradan indirebilirsiniz..  (1.28MB)

     

    link ölü ise konuya yazınız birde pm atınız :)

    zone tarafından 25/Kas/12 22:56 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    Teşekkürler hocam, sade halinide koy daha iyi olur.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    Ar0fer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Teşekkürler hocam, sade halinide koy daha iyi olur.


    -----------------------------

    eyw. hacım
    evet böle anlaşılmıyo sanki..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Emeğine sağlık kardeşim.


    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    ByALeX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Emeğine sağlık kardeşim.


    -----------------------------

    sağolun hacım tahribata bunlar

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ellerine sağlık hocam


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    ellerine sağlık hocam


    -----------------------------

    eyw. hoca :))

    başka yapılabilecek yok mu ya bak eski brushleri yüklicem sonra istenilse bile yapamam çünkü silmek zor :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exception
    exception's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    iyiymiş .

     


    A man may be born, but in order to be born he must first die, and in order to die he must first awake.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    eyw hocam başka yapılabilecek böle hazır var mı ya aklıma sadece bunlar geldi sadece..

    varsa yapim arşivinizde bulunsun tak mühür gibi basarsınız bişey olduğu zman her seferinde tekrara tekrar oluşturmaya gerek yok hem bunları..



    edit : he bak mühür dedim de mühür yapılabilir aslında ama içinde ne yazmalı??


    www.tahribat.com

    internet&security

    2001  yazsak olur mu acaba



    yada boş iş mi olur he ne dersiniz???

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ushanka
    Ushanka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2011
    Erkek

    Obaaaaa eline sağlık hocam. Çekiyorum hemen.

Toplam Hit: 5484 Toplam Mesaj: 20