Tahribat.Com Site Haritası
-
milleti nie aptal yerine koyuyısun ki ...biz adresi nası bulduysaq zorlanmadan ..millette bulabilir yanii ..boş msj atacağına ..teşekkür etseydin keşke :S ..Rene saol güsel olmuş ..eline sağlık ..yayımda ve yapımda geçen tüm adminlere teşşekürü borç neyüm biliriz :D
-
bakıs acısı kısmını bilmiyodum yeni ogrendim..guzel olmus..bakalım daha bilkmedigimiz neler cıkacak : ))
-
abi ne orjinal adamlarız ya (H) rene hocam super olmuş ya vallahi tebrik etmek lazım (:
-
Emeğine SağLık
-
emeğine eline sağlık rene hocam cok güzel olmus...
-
harika :D
-
ne gerek var v10 a :D
-
pekı paşam zahmet de oluyo ama enerjıne sıgınarak soluyorum o dedıgım seyi de yapcan mı ? ne zaman yapcan ? hadı hemen onu yap :) yoksa zıvanadan cıkıyorum :( ınsanın omrunu yıyor hıc usenmeden haber arsıvınden tut msys ye kadar herseyı paşamdan tut bıkac goze carpan uye ve patronlarla bırlıkte benım gıbı dıdık dıdık yapıp en son ne yaptıklarını takıp eden bırı ıcı kesınlıkle lazım :) yapcan dimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hı?
-
Cok guzel olmus abi cok begendim mukemmel
-
rene abicim eline koluna sağlık ...Çok harika bişey olmus...
Toplam Hit: 4377 Toplam Mesaj: 25
