Tahribat.Com Tarafımca Satın Alınmıştır
-
Evet arkadaşlar dün rene ve holy ile oturup sitenin gelceği hakkında muhabbetimiz şahsımın parayı basıp siteyi alması ile son bulmuştur. site yönetimi bundan sonra benim elimdedir.
BİLGİLERİNİZE..
Edit: kimseyi inandırmak zorunda değilim. zamanla herşeyi anliyacaksınız.
-
Bi çaybardağına ılık su doldur. içinede bi tatlı kaşığı tuz at. bi dikişte iç bi 3-4 dakka sonra kusacaksın.
Sonra git okkalı bi kahve iç kafan yerine gelsin.
alkolün etkisi geçince tekrar gel
1 nisan olayınında bu kadar boku çıakrtılır :|
-
benim üyeliği silsene madem site senin artık.
-
bsg
-
söyledikleri doğru ,
renedende bilgilendirme gelir bi kaç güne -
foxtrot bunu yazdı:
-----------------------------
benim üyeliği silsene madem site senin artık.
-----------------------------amacım bu olsaydı siteyi kapatırdım :)
amacım üyeleri küstürmek değil.
-
2 ihtimal var ya şifresi çalınmıştır ya da 1 nisan şakası yapıyordur .
ilerleyen zamanda 2 ihtimal ya konu silinecektir ya da eleman banlanacaktır -
1 nisan dicek sonra..
-
1 nisan şakası seni gidi
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
foxtrot bunu yazdı:
-----------------------------
benim üyeliği silsene madem site senin artık.
-----------------------------amacım bu olsaydı siteyi kapatırdım :)
amacım üyeleri küstürmek değil.
-----------------------------
yok hacı kendi isteğimle diyorum, küsmem sil beni :) -
foxtrot bunu yazdı:
-----------------------------
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
foxtrot bunu yazdı:
-----------------------------
benim üyeliği silsene madem site senin artık.
-----------------------------amacım bu olsaydı siteyi kapatırdım :)
amacım üyeleri küstürmek değil.
-----------------------------
yok hacı kendi isteğimle diyorum, küsmem sil beni :)
-----------------------------Sabırla bekle :)
