Tahribat.Com Tarihi
-
o zamanlar üye olmak kolay değildi tabi. bende 1-2 sene dışardan bakındım durdum
-
Bir nesil o lanet monitör yüzünden astigmat olaral gözlüğe bağlı kaldı,
-
denyo launch hâlâ iş görüyor mu?
-
Atakan bunu yazdı
Vayy be
Tahribat nerden nereye gelmiş ama suan sabit kalıyor geçen Şağ alt köşede Favorilerime ekle diye bir yıldız gördüm nasıl sevindim sonra baktım ki çalışmıyor sanılım bizim için değil o
yok o bizim içinde çalışmıyor hocam sıkıntı yok :D
-
ben o zamanlar okulda diğer öğrencilerin beslenme çantasına bakıyodum lan :D
-
Kendini jiletleyip üstüne oje sürenler vardı. Parmağına zımba basanlar vardı
-
http://www.tahribat.com/Forum-Tahribat-Buyuk-Sorun-82642/
rene burada gizli konu olayına katiyen karsıymıs :D
-
Atakan bunu yazdı
Vayy be
Tahribat nerden nereye gelmiş ama suan sabit kalıyor geçen Şağ alt köşede Favorilerime ekle diye bir yıldız gördüm nasıl sevindim sonra baktım ki çalışmıyor sanılım bizim için değil o
internet explorer 6 için tasarlanmış hocam o:D
-
Prometheus bunu yazdı
denyo launch hâlâ iş görüyor mu?
256kb hızlarla o programlarla mucizeler yaratırdım
şimdi intenet hızları yükseldi cpatcha ve session koruması olmayan her sistemde çalışır hoca hem mail bomber olarak filan kulanmıştım geçen sene
bir de bu konuya benzer konu zilyon tane açılmıştır her sene ototmatik eski tahribat değil konusu açıldığı gibi tahribatın eski hali tahribatı tanıyalım diye bu tarz hep konu açılır -
nurk bunu yazdıAtakan bunu yazdı
Vayy be
Tahribat nerden nereye gelmiş ama suan sabit kalıyor geçen Şağ alt köşede Favorilerime ekle diye bir yıldız gördüm nasıl sevindim sonra baktım ki çalışmıyor sanılım bizim için değil o
yok o bizim içinde çalışmıyor hocam sıkıntı yok :D
o süsmü bide Allah'a Havale et var o çalışıyor baya :)
