Tahribat.Com Winamp Skin
-

inndir : http://www.speedyshare.com/411433921.html

walpaper : kozanaybar
inndir : http://www.speedyshare.com/442965423.html

walpaper : designer_ordu
inndir : http://www.speedyshare.com/470319907.html
NOT: bu skinler tahribat.com resimler bölümünden alınmış resimlerden oluşuyor. hepsi modern skindir klasikte çalışırmı bilmiyorum gerisini yarın upload eder dewamı olarak beğenize sunarım tabi bunları beğenirseniz...
-
Tahribat için birşeyler yapan herkes kutsaldır.
Eywallah hocam.
-
iyi olmamış emek ver şuna biraz ya
-
Abi birazdaha emek lazım.. Özellikle 3. güzel olmuş..
Ama dediğim gibi emek lazım
-
Ulan bulmuşta bunuyorsunuz :) Yapmış işte adam zamanla daha iyisinide yapar. İyi iyi çalışmaya devam.
-
gsl gsl iyi olmus.)
-
Eyw Çok TatLı oLmuş (:
-
3. güzel olmuş :)
2. de fena değil (kayırma :P)
ama ben winamp kullanmıorm o kötü :)
-
hımm leştirilerinizi aldım daha fazla emek harcarım
-
eline sağlık hacım gzl olmuş ama diğer wall.larla butonlarada ayar çeksen dha bi gzl olurdu hani.
-
güzel olmuş abi ellerine sağlık
Toplam Hit: 2349 Toplam Mesaj: 16
