Tam 4 Saat Bedava Konuşun
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------yazete ne yaa :)
kendi resmi sitedinden duyurmusmu ?
öle bişey olsa her yerde reklamı olurdu
-----------------------------
dukewipen bunu yazdı:
-----------------------------Ben telekom çalışanıyım var arkadaşlar böle bir kapmanya hatta daha iyileride gelicek emin olun çünkü ocak 1 itibari ile artık adsl hizmeti icin pstn yani telefon hattı almak zorunda olma şartı kalkıyor bu yüzden pstn abone kaybetme korkusu ile yönetim kurulumuz bayaaa bi dağıtıcak takip etmeye çalışın bu arada kampanya yalnıs anlasılmasın sabit te sabit telefonu aramak ucretsiz cep falan deil :D
-----------------------------
Toplam Hit: 1775 Toplam Mesaj: 12
