folder Tahribat.com Forumları
linefolder Müzik & Sinema & Tiyatro & Kitap & Televizyon & Seminerler & Edebiyat
linefolder Tanımadığın, Ve Sadece Tv"De Gördüğün Birine Aşık Olmak...



Tanımadığın, Ve Sadece Tv"De Gördüğün Birine Aşık Olmak...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Acaba gerçekten böyle bişey olabilir mi? Sadece cam'ın ardında gördüğümüz birinin O, olduğunu anlayabilir miyiz?Varlığını hiç yakından hissetmediğimiz birini herşeyden,herkesten çok sevebilir miyiz sizce? Ve gerçekten imkansız mıdır bu,ve aşk denen o garip şey imkansızlık denen o soğuk duvarı yıkabilecek güçte midir? Yoksa imkansızlık sadece filmlerde mi yıkılabilir?     

    Benim gibi böyle değişik hisler yaşayan oldu mu arkadaşlar?uyumayan müritler,varsa böyle bi olayınız benle paylaşaın çünkü gerçekten garip hissediyorum...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    ben kücükken pc oyunundaki lara crofta asık olmustum ama öle böle deil rüyamda falan görüodum annemle tanıstırodum falan bildiin asıktım karıya aslasjflasf

    deişik duygu vesselam 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben kücükken pc oyunundaki lara crofta asık olmustum ama öle böle deil rüyamda falan görüodum annemle tanıstırodum falan bildiin asıktım karıya aslasjflasf

    deişik duygu vesselam 

    -----------------------------
    Lara gibiside yok yav,şimdi daha güzel :)

    Nakamura'ya gelince,bence olabilitesi yüksek.Aşk dediğimiz kimyasal bişey olduğuna göre,sadece tv de gördüğün biri de sendeki kimyasalları harekete geçirebilir.Normal bişey takıntı yapmadığın sürece :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    fii tarihte internette bi kiza asik olmustum :) bayaa bayaa bi ask yasadik 1 yil kadar, yuzunu gormedim birkac soluk resim, bir iki telefon gorusmesi o kadar

    ama kendimi bayaa bi kaptirmistim

    sonrasi o evlendi ve bitti. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Varmış demekki böyle şeyler:) Holy hocam saol bilimsel bilgiler için,underzero yalnız senin hikayede pek bi garipmiş 1 yıl boyunca yüzünü görmeden:| Ya şimdi saçma sapan şeylerle uğraşıyo felan değilim asıl olayım yani kızı görünce çok değişik oluyorum,çok güzel değil ama görünce sanki geçmişimden biri gibi geliyo,tanıyorumda kanım ısınıyo sanki...Bu hisleri yaşatacak gerek dünyada birilerini görürüm umarım..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berliner
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    selen seyven mi lan yoksa kız :D

    muahah :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeTaL
    PeTaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Dişi
    aptallık,aşk gibi insanı zayıf kılan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------
    selen seyven mi lan yoksa kız :D

    muahah :D
    -----------------------------
    Yok olm o diil:C yahu amacım o kız fln değil imkansızlığın peşinde amaçsızca koşmak bana göre değil. konuyu açma amacım böyle bişeyin aşk olup olamıyacağı vede bu kızı görünce olanları başka birini göründe yaşayabilip yaşamayacağımı merak ettim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    Bende zamanında bi ünlüye aşık olmuştum ama baktım o bana aşık olmuyor beni sevmiyor siktiri bastım sevmekten vazgeçtim:)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    bende ruyamdaki birkiza asik olmustum aslinda hayal ettigim kiz hosuma giden komsumuzun kizi idi aslinda onu mukellendirdigim haliydi onu ruyamda gordum ve sanki o ani gercekten yasiyordum beraber kaciyorduk el ele zorlukte el ele veriyorduk birden bir sesle uyandim kucuguz okul vakti kahvaltiya cagirildim ben ise hemen koltuga kuurldum ve o ani o kizi dusunuyordum tatli ve huzunlu birsekilde  gerceklesmedigini bildigim halde bu hayali nasil gercege donustururum yada bu kizi nerde bulurum diye dusunuyordum ahhh cocuklugum bilmemki bu yasadigim duygu askmidir acida verse guzel bir duyguydu televizyonda gordugun bir kiza neden asik olmayasinki o anki elektirigi duyguyu ondan aldinmi hayallerindeki kizi gordunmu neden olmayasinki. :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    bülent ersoyamı aşık oldun ? :D
Toplam Hit: 2507 Toplam Mesaj: 13