Tanrı´Yı Mahkemeye Verdi!
-
Kafayı yemiş amq sallayın yaa :/
-
bu olay olalu 1-2 yıl oldu
-
Avukatı kim azrail mi?
-
:S:S:S:S:S::S:S:S
-
eeeee bari davalı gelmişmi duruşmaya
bide ne ceza düşünüyolarmış hapis falan kaç yıl ???
-
bu ne la :P
-
Kıyametin yaklaştığı ßelli oluyo ..
-
mahkeme sonucu:
ALLAH alemin tek hakimidir. güçü kudreti sonsuzdur. yerşeye yetendir. ...
benim notum. ben olsaydım(hakimin yerinde) o dava dilekçesinden adamın adresine gider o dlekçeyi ve post zarfının onun dötüne sokardım. töbe töbe bu ramazanda
-
aslında sunu düsünmeliyiz adamlar osuruktan bi konuya dava açıyolar yani saçma fakat kazanıyolar ne kadar güzelbisi biz haklı olup dava açıyoruz onu kazanmak yıllarımız alıyolar çok acı bi tablo bu insan hakları bizim ülkemizde gerektigi kadar uygulanmıyor mesela adam otoyla giderken fren yapıyo arkasındakı araç buna çarpıyo davacı oluyo arkadakı adam ben aynada o aracı o kadar yakında oldugunu anlayamadım falan diyo küçük görküyodu diyo davayı kazanıyo bu olaydan sonra otoların aynalarında bi çogunda yabancı ülkelerde göründügünden büyüktür vs falan yazıyo yani düsünün aradaki farkı :S
-
ben böyleleri için amkdelüsü derim .d
Toplam Hit: 3202 Toplam Mesaj: 22
