Tarafın Belgesi Düzemecedir
-
Taraf gazetesinin ne halt olduğu belli de. Fakat bu devletin savcısı hakimi yok mu? Koskoca TSK kendisini savunamıyor mu? Nasıl iştir anlamadık gitti.
-
Hangi belgesi doğru ki
-
asıl beni düşündüren ve bir okadarda korkutan bir soru var kafamda hergeçen gün bunları gördükten sonra..
beni düşündüren soru TSK gerçekten sabırmı ediyor ülkeye zarar gelmesin diye
yoksa;
Ki beni korkutanda bu
Yoksa TSK gerçekten sindirildimi ?
-
artık güç emniyette polislerin çogunlugu nurcu... zamanında müdahale edilmiş olsaydı belki şu an yaşananlar yaşanmazdı. birde akp yanlısı medyanın kölesi olmuş halkın etkisinide katarsak durum vahim.
-
Trance bunu yazdı:
-----------------------------
asıl beni düşündüren ve bir okadarda korkutan bir soru var kafamda hergeçen gün bunları gördükten sonra..
beni düşündüren soru TSK gerçekten sabırmı ediyor ülkeye zarar gelmesin diye
yoksa;
Ki beni korkutanda bu
Yoksa TSK gerçekten sindirildimi ?
-----------------------------Bu soru benimde kafama takılıyordu kardeşim.Ama internet sitelerine düşen Başbuğ'un komutanlar arasındaki sohbeti, ve Fati Altaylı ile röpörtajı gösterdi ki, TSK sabrediyor.Başbuğ kozmik oda hakkında, mesele gireriz giremeyiz meselesi değil, biz izin vermessek nah girerlerdi diyor.Ama izin vermeseydik TSK zan altında kalısdı diyor.Yani burdan da anlıyoruz ki sabrediyor.Ama sabır sabır bir yere kadar tabiki.Fatih Altay'lı ile röpörtajında herşeyin bir zamanı var diyor.Fath Altay'lı şöyle olursa darbe yparmısınız, böyle olursa yaparmısınız diye sıkıştırmaya çalışyor ama Başbuğ 'Türk silahlı kuvvetleri faraziyeler üzerine yorum yapmaz' diyor.Burdan da anlıyoruz ki, gerekirse darbe'de olur.Ama olacaksa kimsenin haberi olmaz, olduğu güne kadar.Hele ki bu dinlemelerden sonra.
-
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------
Trance bunu yazdı:
-----------------------------
asıl beni düşündüren ve bir okadarda korkutan bir soru var kafamda hergeçen gün bunları gördükten sonra..
beni düşündüren soru TSK gerçekten sabırmı ediyor ülkeye zarar gelmesin diye
yoksa;
Ki beni korkutanda bu
Yoksa TSK gerçekten sindirildimi ?
-----------------------------Bu soru benimde kafama takılıyordu kardeşim.Ama internet sitelerine düşen Başbuğ'un komutanlar arasındaki sohbeti, ve Fati Altaylı ile röpörtajı gösterdi ki, TSK sabrediyor.Başbuğ kozmik oda hakkında, mesele gireriz giremeyiz meselesi değil, biz izin vermessek nah girerlerdi diyor.Ama izin vermeseydik TSK zan altında kalısdı diyor.Yani burdan da anlıyoruz ki sabrediyor.Ama sabır sabır bir yere kadar tabiki.Fatih Altay'lı ile röpörtajında herşeyin bir zamanı var diyor.Fath Altay'lı şöyle olursa darbe yparmısınız, böyle olursa yaparmısınız diye sıkıştırmaya çalışyor ama Başbuğ 'Türk silahlı kuvvetleri faraziyeler üzerine yorum yapmaz' diyor.Burdan da anlıyoruz ki, gerekirse darbe'de olur.Ama olacaksa kimsenin haberi olmaz, olduğu güne kadar.Hele ki bu dinlemelerden sonra.
-----------------------------bir emekli komutan sorulan soruya dedi ki:
TSK sabrımızı zorlamayın diyor zorlasa ne olunacak darbe mi yapacak sayın Başbuğ?
cvp: Kara Deniz Hava genel kurmay başkanı Jandarma komutanı aynı anda bir anda canlı yayında istifa ettikleri soyler ve istifa ederlerse keşke sabırları darbe yönünde zorlasaydık darbe yapsalardı derdiniz dedi..Türkiye bir anda ciddi derecede sahipsiz kalıyor..
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Taraf gazetesinin ne halt olduğu belli de. Fakat bu devletin savcısı hakimi yok mu? Koskoca TSK kendisini savunamıyor mu? Nasıl iştir anlamadık gitti.
-----------------------------hacı her bokun altından akp kuklası ve avrupalı totoşlar çıkıyo örneğin geçen gün erzincan savcısı tutuklandı
bu savcı neden tutuklandı tayibin oyununa çomak soktuğu için tutuklandı
elin guy belçikalıları geliyo erzincanda muhtar belediye başkanını alıp belçikaya götürüyor beleşten gezdiriyor eğlendiriyor yediriyo bigüzel sonra erzincana dönüp değerli bir madenin kazı çalışmalarına başlıyo savcıda bunu oğreniyor erzincanın yer altı kaynaklarının sömürülmesini engelliyor tayip us magandus hayvanıtada savcıyı bilmem ne cemaatiyle ugraşıyo die tutuklatıyo her bokun altında tayibin imzası var :) -
volkan bunu yazdı:
-----------------------------
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Taraf gazetesinin ne halt olduğu belli de. Fakat bu devletin savcısı hakimi yok mu? Koskoca TSK kendisini savunamıyor mu? Nasıl iştir anlamadık gitti.
-----------------------------hacı her bokun altından akp kuklası ve avrupalı totoşlar çıkıyo örneğin geçen gün erzincan savcısı tutuklandı
bu savcı neden tutuklandı tayibin oyununa çomak soktuğu için tutuklandı
elin guy belçikalıları geliyo erzincanda muhtar belediye başkanını alıp belçikaya götürüyor beleşten gezdiriyor eğlendiriyor yediriyo bigüzel sonra erzincana dönüp değerli bir madenin kazı çalışmalarına başlıyo savcıda bunu oğreniyor erzincanın yer altı kaynaklarının sömürülmesini engelliyor tayip us magandus hayvanıtada savcıyı bilmem ne cemaatiyle ugraşıyo die tutuklatıyo her bokun altında tayibin imzası var :)
-----------------------------sen de bunu yedin di mi ?
devletin savcısı da var , hakimi de var , elde edilen belgeler , deliller açıkça ordudaki bazı subayların darbe ortamı hazırlığında olduğunu gösteri,yor , bu yüzden de tutuklamalar oluyor , erzincan daki savcının bazı cematleri suçlu göstermek için , Ak Partiyi ve fethulları bitirme blgesininde yazanları uygulamaya koyduğu ortaya çıktı , evrakta sahtekarlık yaptığı ortaya çıktı , eldeki bilgiler , deliller hakimi tutuklama kararı alması için yeterliydi ve tutuklandı.şimdi yargıdaki darbeseverler olaya el koymaya çalışıyor.Durum bundan ibaret.
-
onların istediğide aslında milletin devletin sahipsiz kalması. yoksa emellerini nasıl gerçekleştireceklerki?
bi zaman bi yerde okumuştum;
darbe bu milleti 50 yıl geriye götürür ama şeriat 250 yıl.
Allah bu AKP belasına oy verenidee, destekleyenideee, .. anladınız siz onu.
-
student bunu yazdı:
-----------------------------
volkan bunu yazdı:
-----------------------------
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Taraf gazetesinin ne halt olduğu belli de. Fakat bu devletin savcısı hakimi yok mu? Koskoca TSK kendisini savunamıyor mu? Nasıl iştir anlamadık gitti.
-----------------------------hacı her bokun altından akp kuklası ve avrupalı totoşlar çıkıyo örneğin geçen gün erzincan savcısı tutuklandı
bu savcı neden tutuklandı tayibin oyununa çomak soktuğu için tutuklandı
elin guy belçikalıları geliyo erzincanda muhtar belediye başkanını alıp belçikaya götürüyor beleşten gezdiriyor eğlendiriyor yediriyo bigüzel sonra erzincana dönüp değerli bir madenin kazı çalışmalarına başlıyo savcıda bunu oğreniyor erzincanın yer altı kaynaklarının sömürülmesini engelliyor tayip us magandus hayvanıtada savcıyı bilmem ne cemaatiyle ugraşıyo die tutuklatıyo her bokun altında tayibin imzası var :)
-----------------------------sen de bunu yedin di mi ?
devletin savcısı da var , hakimi de var , elde edilen belgeler , deliller açıkça ordudaki bazı subayların darbe ortamı hazırlığında olduğunu gösteri,yor , bu yüzden de tutuklamalar oluyor , erzincan daki savcının bazı cematleri suçlu göstermek için , Ak Partiyi ve fethulları bitirme blgesininde yazanları uygulamaya koyduğu ortaya çıktı , evrakta sahtekarlık yaptığı ortaya çıktı , eldeki bilgiler , deliller hakimi tutuklama kararı alması için yeterliydi ve tutuklandı.şimdi yargıdaki darbeseverler olaya el koymaya çalışıyor.Durum bundan ibaret.
-----------------------------sende bunu yedin bu darbeydi cart curttu ortaya sürüp ortalığı karıştıran kim akp akp kim tabiri yerindeyse uzaktan kumandalı parti peki amaçları ne çökmüş bir birliğe yok olmaya yüz tutmuş bir birliğe yani avrupa birliğine uye olucakmışız neden türkiye karışmış durumda her yedikleri boku örtmek için her geçen gün yeni bir kırız ortamı hazırlanıyor senaryo belli kırız patlat gündem değişsin senarit kim abd başrol oyuncumuz tayip fetullah dion feto kim pkk ve akp üzerinden abd den oturup turkiyede icraatlarını gerçekleştiren muridlerine kendini yüce bir insan gibi gösteren ulkemizde birçok dini kurumlara kuran kurslarına sınırsız sponsor olup masum gözükmeye çalışan bir at hırısızı
