folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Tarafın Belgesi Düzemecedir



Tarafın Belgesi Düzemecedir

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Taraf gazetesinin ne halt olduğu belli de. Fakat bu devletin savcısı hakimi yok mu? Koskoca TSK kendisini savunamıyor mu? Nasıl iştir anlamadık gitti.


    λ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Hangi belgesi doğru ki


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Trance
    Trance's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2006
    Erkek

    asıl beni düşündüren ve bir okadarda korkutan bir soru var kafamda hergeçen gün bunları gördükten sonra..

     

    beni düşündüren soru TSK gerçekten sabırmı ediyor ülkeye zarar gelmesin diye

     

    yoksa;

     

    Ki beni korkutanda bu

     

    Yoksa TSK gerçekten sindirildimi ?


    Doğru bilgi yoktur..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    artık güç emniyette polislerin çogunlugu nurcu...  zamanında müdahale edilmiş olsaydı belki şu an yaşananlar yaşanmazdı. birde akp yanlısı medyanın kölesi olmuş halkın etkisinide katarsak durum vahim.


    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Trance bunu yazdı:
    -----------------------------

    asıl beni düşündüren ve bir okadarda korkutan bir soru var kafamda hergeçen gün bunları gördükten sonra..

     

    beni düşündüren soru TSK gerçekten sabırmı ediyor ülkeye zarar gelmesin diye

     

    yoksa;

     

    Ki beni korkutanda bu

     

    Yoksa TSK gerçekten sindirildimi ?


    -----------------------------

    Bu soru benimde kafama takılıyordu kardeşim.Ama internet sitelerine düşen Başbuğ'un komutanlar arasındaki sohbeti, ve Fati Altaylı ile röpörtajı gösterdi ki, TSK sabrediyor.Başbuğ kozmik oda hakkında, mesele gireriz giremeyiz meselesi değil, biz izin vermessek nah girerlerdi diyor.Ama izin vermeseydik TSK zan altında kalısdı diyor.Yani burdan da anlıyoruz ki sabrediyor.Ama sabır sabır bir yere kadar tabiki.Fatih Altay'lı ile röpörtajında herşeyin bir zamanı var diyor.Fath Altay'lı şöyle olursa darbe yparmısınız, böyle olursa yaparmısınız diye sıkıştırmaya çalışyor ama Başbuğ 'Türk silahlı kuvvetleri faraziyeler üzerine yorum yapmaz' diyor.Burdan da anlıyoruz ki, gerekirse darbe'de olur.Ama olacaksa kimsenin haberi olmaz, olduğu güne kadar.Hele ki bu dinlemelerden sonra.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    CyberAngel bunu yazdı:
    -----------------------------

    Trance bunu yazdı:
    -----------------------------

    asıl beni düşündüren ve bir okadarda korkutan bir soru var kafamda hergeçen gün bunları gördükten sonra..

     

    beni düşündüren soru TSK gerçekten sabırmı ediyor ülkeye zarar gelmesin diye

     

    yoksa;

     

    Ki beni korkutanda bu

     

    Yoksa TSK gerçekten sindirildimi ?


    -----------------------------

    Bu soru benimde kafama takılıyordu kardeşim.Ama internet sitelerine düşen Başbuğ'un komutanlar arasındaki sohbeti, ve Fati Altaylı ile röpörtajı gösterdi ki, TSK sabrediyor.Başbuğ kozmik oda hakkında, mesele gireriz giremeyiz meselesi değil, biz izin vermessek nah girerlerdi diyor.Ama izin vermeseydik TSK zan altında kalısdı diyor.Yani burdan da anlıyoruz ki sabrediyor.Ama sabır sabır bir yere kadar tabiki.Fatih Altay'lı ile röpörtajında herşeyin bir zamanı var diyor.Fath Altay'lı şöyle olursa darbe yparmısınız, böyle olursa yaparmısınız diye sıkıştırmaya çalışyor ama Başbuğ 'Türk silahlı kuvvetleri faraziyeler üzerine yorum yapmaz' diyor.Burdan da anlıyoruz ki, gerekirse darbe'de olur.Ama olacaksa kimsenin haberi olmaz, olduğu güne kadar.Hele ki bu dinlemelerden sonra.


    -----------------------------

    bir emekli komutan sorulan soruya dedi ki:

    TSK sabrımızı zorlamayın diyor zorlasa ne olunacak darbe mi yapacak sayın Başbuğ?

    cvp: Kara Deniz Hava genel kurmay başkanı Jandarma komutanı aynı anda bir anda canlı yayında istifa ettikleri soyler ve istifa ederlerse keşke sabırları darbe yönünde zorlasaydık darbe yapsalardı derdiniz dedi..Türkiye bir anda ciddi derecede sahipsiz kalıyor..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Taraf gazetesinin ne halt olduğu belli de. Fakat bu devletin savcısı hakimi yok mu? Koskoca TSK kendisini savunamıyor mu? Nasıl iştir anlamadık gitti.


    -----------------------------

     

    hacı her bokun altından akp kuklası ve avrupalı totoşlar çıkıyo     örneğin geçen gün erzincan savcısı tutuklandı
    bu savcı neden tutuklandı tayibin oyununa çomak soktuğu için tutuklandı
    elin guy belçikalıları geliyo   erzincanda muhtar belediye başkanını alıp belçikaya götürüyor beleşten gezdiriyor eğlendiriyor yediriyo bigüzel sonra erzincana dönüp  değerli bir madenin kazı çalışmalarına başlıyo savcıda bunu oğreniyor erzincanın yer altı kaynaklarının sömürülmesini engelliyor tayip us magandus hayvanıtada  savcıyı bilmem ne cemaatiyle ugraşıyo die tutuklatıyo  her bokun altında tayibin imzası var :)

     


    onekine?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    volkan bunu yazdı:
    -----------------------------

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Taraf gazetesinin ne halt olduğu belli de. Fakat bu devletin savcısı hakimi yok mu? Koskoca TSK kendisini savunamıyor mu? Nasıl iştir anlamadık gitti.


    -----------------------------

     

    hacı her bokun altından akp kuklası ve avrupalı totoşlar çıkıyo örneğin geçen gün erzincan savcısı tutuklandı
    bu savcı neden tutuklandı tayibin oyununa çomak soktuğu için tutuklandı
    elin guy belçikalıları geliyo erzincanda muhtar belediye başkanını alıp belçikaya götürüyor beleşten gezdiriyor eğlendiriyor yediriyo bigüzel sonra erzincana dönüp değerli bir madenin kazı çalışmalarına başlıyo savcıda bunu oğreniyor erzincanın yer altı kaynaklarının sömürülmesini engelliyor tayip us magandus hayvanıtada savcıyı bilmem ne cemaatiyle ugraşıyo die tutuklatıyo her bokun altında tayibin imzası var :)

     


    -----------------------------

    sen de bunu yedin di mi ? 

    devletin savcısı da var , hakimi de var , elde edilen belgeler , deliller açıkça ordudaki bazı subayların darbe ortamı  hazırlığında olduğunu gösteri,yor , bu yüzden de tutuklamalar oluyor ,  erzincan daki  savcının   bazı cematleri suçlu göstermek için , Ak Partiyi ve fethulları bitirme blgesininde yazanları uygulamaya koyduğu ortaya çıktı , evrakta sahtekarlık yaptığı ortaya çıktı , eldeki bilgiler , deliller hakimi tutuklama kararı alması için yeterliydi ve tutuklandı.şimdi yargıdaki darbeseverler  olaya el koymaya çalışıyor.Durum bundan ibaret.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    onların istediğide aslında milletin devletin sahipsiz kalması. yoksa emellerini nasıl gerçekleştireceklerki?

    bi zaman bi yerde okumuştum;

    darbe bu milleti 50 yıl geriye götürür ama şeriat 250 yıl.

    Allah bu AKP belasına oy verenidee, destekleyenideee, ..  anladınız siz onu.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    student bunu yazdı:
    -----------------------------

    volkan bunu yazdı:
    -----------------------------

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Taraf gazetesinin ne halt olduğu belli de. Fakat bu devletin savcısı hakimi yok mu? Koskoca TSK kendisini savunamıyor mu? Nasıl iştir anlamadık gitti.


    -----------------------------

     

    hacı her bokun altından akp kuklası ve avrupalı totoşlar çıkıyo örneğin geçen gün erzincan savcısı tutuklandı
    bu savcı neden tutuklandı tayibin oyununa çomak soktuğu için tutuklandı
    elin guy belçikalıları geliyo erzincanda muhtar belediye başkanını alıp belçikaya götürüyor beleşten gezdiriyor eğlendiriyor yediriyo bigüzel sonra erzincana dönüp değerli bir madenin kazı çalışmalarına başlıyo savcıda bunu oğreniyor erzincanın yer altı kaynaklarının sömürülmesini engelliyor tayip us magandus hayvanıtada savcıyı bilmem ne cemaatiyle ugraşıyo die tutuklatıyo her bokun altında tayibin imzası var :)

     


    -----------------------------

    sen de bunu yedin di mi ? 

    devletin savcısı da var , hakimi de var , elde edilen belgeler , deliller açıkça ordudaki bazı subayların darbe ortamı  hazırlığında olduğunu gösteri,yor , bu yüzden de tutuklamalar oluyor ,  erzincan daki  savcının   bazı cematleri suçlu göstermek için , Ak Partiyi ve fethulları bitirme blgesininde yazanları uygulamaya koyduğu ortaya çıktı , evrakta sahtekarlık yaptığı ortaya çıktı , eldeki bilgiler , deliller hakimi tutuklama kararı alması için yeterliydi ve tutuklandı.şimdi yargıdaki darbeseverler  olaya el koymaya çalışıyor.Durum bundan ibaret.


    -----------------------------

     

    sende bunu yedin bu darbeydi cart curttu ortaya sürüp ortalığı karıştıran kim akp   akp kim tabiri yerindeyse uzaktan kumandalı parti peki amaçları ne çökmüş bir birliğe yok olmaya yüz tutmuş bir birliğe yani avrupa birliğine uye olucakmışız neden türkiye karışmış durumda her yedikleri boku örtmek için her geçen gün yeni bir kırız ortamı hazırlanıyor senaryo belli kırız patlat gündem değişsin senarit kim abd  başrol oyuncumuz tayip  fetullah dion feto kim pkk ve akp üzerinden abd den oturup turkiyede icraatlarını gerçekleştiren muridlerine kendini yüce bir insan gibi gösteren ulkemizde birçok dini kurumlara kuran kurslarına sınırsız sponsor olup masum gözükmeye çalışan bir at hırısızı


    onekine?
Toplam Hit: 5710 Toplam Mesaj: 33