Tarayıcıda Banner Hatası
-

ve bunun gibi banner ler gözükmüyor
naısl hallllede bilirim bişi eksik?
-
Sayfa yüklenmeden almış olduğun screen olabilirmi diye düşünüyorum, çok büyük ihtimalle sayfa yüklenmeden almışsın.
Çünkü diğer img ler gözüküyor soldaki banner dediğinde img sonuçta.Ama büyük boyutta olduğu için yüklenmesi belki uzun sürebiliyor diye bi fikir atim dedim : S -
mozillada görünmüyo..
-
explorerda da gözükmüyor
-
Hayır gözüküyor : )
Hadi gözükmüyor diyelim, Hizmetin Bokunu Çıkardık yazıyor Ok : )) -
AsortiC bunu yazdı:
-----------------------------
Hayır gözüküyor : )
Hadi gözükmüyor diyelim, Hizmetin Bokunu Çıkardık yazıyor Ok : ))
-----------------------------
gözükmemesinin sebebi kaspersky ın anti-banner özelliği
yoksa normalde gözükür tabi niye gözükmesin -
Hoca bu Anti Banner Özelliğinin Nasıl Pasif edilebileceği konusunda bişiler yazarsan arkadaşa yardımcı olmuş olursun ; )
-
hemen açıklayalım
anti banner özelliğini pasif etmeye gerek yok
koruma önlemleri>anti casus>anti banner>beyaz liste>ekle> http://www.tahribat.com/img/Banner/servicesbanner.gif
tamam diyorsun
anti banner açık olduğu halde sadece eklediğin bannera müsade ediyor -
WebCrow bunu yazdı:
-----------------------------
hemen açıklayalım
anti banner özelliğini pasif etmeye gerek yok
koruma önlemleri>anti casus>anti banner>beyaz liste>ekle> http://www.tahribat.com/img/Banner/servicesbanner.gif
tamam diyorsun
anti banner açık olduğu halde sadece eklediğin bannera müsade ediyor
-----------------------------dai o linkde de banner var açılmıyo
sen kaspersky den nsıal kadıracağımı anlat
Toplam Hit: 1034 Toplam Mesaj: 9
