Tarayıcımızın Açıklarını Test Edelim
-
tarayıcımızı güvenli hale getirebilmek için çözüm yolları sunuyor ve html5 yeniliğine göre analiz ediyor bakalım kac puan alacaksınız :P
benim : 139 çıktı , firefox 3.6.9 kullanıyorum.
test için : html5test.com

-
243 aldı benimki...chrome 7 küsür
-
159 Opera 10.62
-
217 + 10 bonus chrome :) inanalım dimi buna :)
-
insidae bunu yazdı:
-----------------------------
tarayıcımızı güvenli hale getirebilmek için çözüm yolları sunuyor ve html5 yeniliğine göre analiz ediyor bakalım kac puan alacaksınız :P
benim : 139 çıktı , firefox 3.6.9 kullanıyorum.
test için : html5test.com

-----------------------------Tüm özellikler ayni dolayisiyla puanda ayni :D
-
cevik bunu yazdı:
-----------------------------
insidae bunu yazdı:
-----------------------------
tarayıcımızı güvenli hale getirebilmek için çözüm yolları sunuyor ve html5 yeniliğine göre analiz ediyor bakalım kac puan alacaksınız :P
benim : 139 çıktı , firefox 3.6.9 kullanıyorum.
test için : html5test.com

-----------------------------Tüm özellikler ayni dolayisiyla puanda ayni :D
-----------------------------zuhuauha :D normaldir hocam tarayıcı sürümüne falan bakıyor büyük ihtimal.
-
139
-
159 opera
-
165 safari
-
217 chrome
edit: ie 12 çıktı herkes denesin harika sadece 12 puan:d
opera 159
-
CHROME 7 -231
