Tarayıcıya Göre Html5 - Flash Çekme
-
Müridler yine bir sorun ve yine ben :)
Şimdi benim düzenlediğim bir web sayfası var web sayfasında, banner kısmı ıpadlerde gözüksün diye html5 olarak yaptım ama bu seferde internet explorer da sıkıntı cıktı explorer da banner gözükmüyor.Sistem asp ile yazıldı ve banner iframe ile dışarıdan çekiliyor ben diyorum ki asp ile şöyle bişey yapsak sayfaya giren kullanıcının tarayıcısını buldurup(safari,internet explorer) sonra şart koşsak safari ise html5 ile yapılmış sayfayı iceri cek internet explorer sa flash animasyonu cek diyebilirmiyiz böyle bişey olursa bir mürid yardım edebilir mi?
Javascript kodu olsa daha çok işime yarar.(Not bunu sonradan ekledim.)
Yada bunun farklı bir yöntemi varmı ?Bankaların siteleri filan nasıl yapıyor.Şimdiden yardım eden müridlere teşekkürler.
-
<!--[if IE]> asdasd <![endif]--> <!--[if !IE]>--> iede çalışmayacak html5 kodu <!--<![endif]-->
-
javascript ile olur gibi geliyor
-
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Hocam kod bukadar mı cok kısa gibi geldi :) IE yazınca internet explorer ı tanıyor mu ?
Denedim ama calıştıramadım benden de kaynaklanıyor olabilir asp ile fazla aram iyi degil...
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------javascript ile olur gibi geliyor
----------------------------Javascript olması daha iyi...
-
musa-90 bunu yazdı:
-----------------------------Hocam kod bukadar mı cok kısa gibi geldi :) IE yazınca internet explorer ı tanıyor mu ?
Denedim ama calıştıramadım benden de kaynaklanıyor olabilir asp ile fazla aram iyi degil...
-----------------------------html kodu o
-
asp ile istiyosan user agentten şettirmen lazım
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------asp ile istiyosan user agentten şettirmen lazım
-----------------------------Yok hocam asp den vazgeçtim sonradan düşündümde benim için sıkıntılı olacak onun yerine javascript olsa daha iyi olur da javascript ıpadlerde çalışıyor mu bilmiyorum?
-
musa-90 bunu yazdı:
-----------------------------Yok hocam asp den vazgeçtim sonradan düşündümde benim için sıkıntılı olacak onun yerine javascript olsa daha iyi olur da javascript ıpadlerde çalışıyor mu bilmiyorum?
-----------------------------telefon dünyası safari'nin webbrowser'ı ile şu anki full html+javascript sürümüne geldi. Esas iPad yada safaride çalışmazsa (webkit yada) hiçç birşeyde çalışmaz.
-
hocam bi şuraya bak istersen javascriptte user agent sistemi varmış http://www.quirksmode.org/js/detect.html php ile yazıyosan elimde fonksiyonları olucaktı ona göre siteyi ayarlıyor
-
<!--[if IE]> asdasd <![endif]--> <!--[if !IE]>--> iede çalışmayacak html5 kodu <!--<![endif]-->
az öncekinde diğelerinde problem yaptı galiba al test edip veiryorum
