folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Tarayıcıya Göre Html5 - Flash Çekme



Tarayıcıya Göre Html5 - Flash Çekme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musa-90
    musa-90's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2011
    Erkek

    Müridler yine bir sorun ve yine ben :)

    Şimdi benim düzenlediğim bir web sayfası var web sayfasında, banner kısmı ıpadlerde gözüksün diye html5 olarak yaptım ama bu seferde internet explorer da sıkıntı cıktı explorer da banner gözükmüyor.Sistem asp ile yazıldı ve banner iframe ile dışarıdan çekiliyor ben diyorum ki asp ile şöyle bişey yapsak sayfaya giren kullanıcının tarayıcısını buldurup(safari,internet explorer) sonra şart koşsak safari ise html5 ile yapılmış sayfayı iceri cek internet explorer sa flash animasyonu cek diyebilirmiyiz böyle bişey olursa bir mürid yardım edebilir mi?

    Javascript kodu olsa daha çok işime yarar.(Not bunu sonradan ekledim.)

    Yada bunun farklı bir yöntemi varmı ?Bankaların siteleri filan nasıl yapıyor.Şimdiden yardım eden müridlere teşekkürler.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    <!--[if IE]>
    
    asdasd
    
    <![endif]-->
    
     
    
    <!--[if !IE]>-->
    
    iede çalışmayacak html5 kodu
    
    <!--<![endif]-->

    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    javascript ile olur gibi geliyor 


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musa-90
    musa-90's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2011
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

     


    -----------------------------

    Hocam kod bukadar mı cok kısa gibi  geldi :) IE yazınca internet explorer ı tanıyor mu ?

    Denedim ama calıştıramadım benden de kaynaklanıyor olabilir asp ile fazla aram iyi degil...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musa-90
    musa-90's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2011
    Erkek

    asiminnesli bunu yazdı:
    -----------------------------

    javascript ile olur gibi geliyor 


    ----------------------------

    Javascript olması daha iyi...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    musa-90 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam kod bukadar mı cok kısa gibi  geldi :) IE yazınca internet explorer ı tanıyor mu ?

    Denedim ama calıştıramadım benden de kaynaklanıyor olabilir asp ile fazla aram iyi degil...


    -----------------------------

    html kodu o

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    asp ile istiyosan user agentten şettirmen lazım


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musa-90
    musa-90's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2011
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    asp ile istiyosan user agentten şettirmen lazım


    -----------------------------

    Yok hocam asp den vazgeçtim sonradan düşündümde benim için sıkıntılı olacak onun yerine javascript olsa daha iyi olur da javascript ıpadlerde çalışıyor mu bilmiyorum?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    musa-90 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yok hocam asp den vazgeçtim sonradan düşündümde benim için sıkıntılı olacak onun yerine javascript olsa daha iyi olur da javascript ıpadlerde çalışıyor mu bilmiyorum?


    -----------------------------

    telefon dünyası safari'nin webbrowser'ı ile şu anki full html+javascript sürümüne geldi. Esas iPad yada safaride çalışmazsa (webkit yada) hiçç birşeyde çalışmaz.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ccaglayan
    Ccaglayan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    hocam bi şuraya bak istersen javascriptte user agent sistemi varmış http://www.quirksmode.org/js/detect.html php ile yazıyosan elimde fonksiyonları olucaktı ona göre siteyi ayarlıyor 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    <!--[if IE]>
    
    asdasd
    
    <![endif]-->
    
     
    
    <!--[if !IE]>-->
    
    iede çalışmayacak html5 kodu
    
    <!--<![endif]-->


    az öncekinde diğelerinde problem yaptı galiba al test edip veiryorum 

    Bittik biz bittik
Toplam Hit: 1752 Toplam Mesaj: 16