folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tarihdeki Büyük Soygunlar



Tarihdeki Büyük Soygunlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    1944-45: Almanya. Reichsbank (7.35 milyar dolar).

    1963: İngiltere'de Glasgow-Londra posta treni soygununda 50 milyon dolar çalındı.

    1976: Lübnan’ın başkenti Beyrut'taki İngiliz Bankası soyuldu (168 milyon dolar).

    1976: Fransa'nın Nice kentinde, Societe Generale Bankası'nı soyan hırsızlar 50 milyon dolar çaldılar.

    1982: İspanya. Andalusia Bankası (30 milyon dolar).

    Kasım 1983: İngiltere’nin başkenti Londra’daki Heathrow Havaalanında 6 soyguncu, 73 milyon dolar değerinde Altın ve Elmas çalarak kayıplara karıştı.

    1987: Londra, Knightbridge Merkezi (81 milyon dolar).

    1990: ABD-Boston'daki Isabella Stewart Gardner Müzesi'ne polis kılığında giren soyguncular, aralarında Vermeer, Rembrandt ve Manet'nin eserlerinin de bulunduğu 300 milyon dolar tutarındaki tablolarla müzeden ayrıldı.

    Mart 1997: ABD’de bir bankanın para nakil aracının şoförü, araçta bulunan 31.8 YTL değerindeki para ile kayıplara karıştı.

    1999: Sao Paulo şehrinde Banespa Bankası'na girerek 16 milyon dolar çalmışlardı.

    2002: Londra'daki Heathrow Havaalanı'nda Bahreyn'den gelen British Airways Havayolları'na ait güvenlik aracına saldıran soyguncular, 6.5 milyon doları çaldı.

    2003: Belçika'nın Antwerp Elmas Merkezi (145 milyon dolar).

    2003: Irak. Kusay Hüseyin ve Abid Hamid, Irak Merkez Bankası'ndan 1.04 milyar dolar çaldılar.

    Aralık 2004: Kuzey İrlanda'nın başkenti Belfast kentinde IRA militanı olduğu öne sürülen bir grup soyguncu, Northern Bankası'nın merkez şubesinde bulunan 42 milyon dolar çaldı.

    Eylül 2005: Brezilya’nın Sao Paulo kentindeki bir ev ile banka arasında 200 metrelik bir tünel kazan soyguncular, 65 milyon dolar para çaldılar.

    23 Şubat 2006: İngiltere'nin başkenti Londra'da polis kılığındaki bir grup soyguncu, İngiltere Merkez Bankası depo müdürünü kaçırarak ve ailesini rehin alarak 40 milyon Sterlin parayı bir kamyona yükleyerek götürdüler.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    bilgi için sağol hocam :P

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Mart 1997: ABD’de bir bankanın para nakil aracının şoförü, araçta bulunan 31.8 YTL değerindeki para ile kayıplara karıştı.


    burda bi yanlışlık olmasın!! o zamanlar ytl yoktu da..

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    -------------------------------------------------
    ne biliim hoja çewirmişerdir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    1944-45: Almanya. Reichsbank (7.35 milyar dolar)

    Yuh a.q bizim burdaki bankalarda bu kadar para yoktur :P :))

    λ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    birde 2.dünya savası sırasında bu me demek hoja
    adamlar bok gibi zırhlılara para yatırıyoken bankada o kadar para war!..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karuna
    karuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    1944-45: Almanya. Reichsbank (7.35 milyar dolar)

    vaşşş bu para bende olcakki :D

    he gardaş
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    2 milyar dolar daha olsa türkiyrnin savunma sanayini yakalamış olurduk:)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ixn5r
    ixn5r's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    way hammısına koim :s
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    uuuuuuuu adam köşeyi baya bi dönmüş yahu :)

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    la o zaman dolar değerlimiydiki acaba
Toplam Hit: 1672 Toplam Mesaj: 13