Tarihin En Kötü İcatları
-
VIGILANTE bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------Mesaj Quetzalcoatl
------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=BepyTSzueno Eiffel den düşen adamın vidyosu :) yazık olmuş adama.
-------------------------
hezarfen Çelebi bunun eline vermiş :D hemde 300 sene önceden :p
-----------------------------
Hezarfen Ahmet Çelebi'nin olayı üzerine güvenilir kanıtlar yok bildiğim kadarıyla. Şurada incelenmiş biraz; http://tr.wikipedia.org/wiki/Hezarfen_Ahmet_%C3%87elebi
-----------------------------2side yüksekten atlamış biri gebermiş ben ona bakarım :F
-
hergün farklı farklı 10 kopyalama araklama dandik konu göreceğime
1 hafta aynı konuyu ama kaliteli konuyu görmeyi tercih ederim.
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------hergün farklı farklı 10 kopyalama araklama dandik konu göreceğime
1 hafta aynı konuyu ama kaliteli konuyu görmeyi tercih ederim.
-----------------------------Dandik ?
Yav tamam artik yorum yapmayin bu dandik konular icin degerli mesajlarinizi arttirmayin Modlar adminler gerekli olani yapar sana gerek kalmaz Ok
-
Claros bunu yazdı:
-----------------------------Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------hergün farklı farklı 10 kopyalama araklama dandik konu göreceğime
1 hafta aynı konuyu ama kaliteli konuyu görmeyi tercih ederim.
-----------------------------Dandik ?
Yav tamam artik yorum yapmayin bu dandik konular icin degerli mesajlarinizi arttirmayin Modlar adminler gerekli olani yapar sana gerek kalmaz Ok
-----------------------------ben gerek olduğu için burda değilim.
üstüne alındın gocundun, hiç olmazsa farkındasın demek.
bu da bir başlangıç.
-
ben gerek olduğu için burda değilim.
üstüne alındın gocundun, hiç olmazsa farkındasın demek.
bu da bir başlangıç.
-
C/P yapmakta tek başına bir sakınca yok bence. Ama artarda birkaç konu açınca böyle hoş olmuyor. Biri tam tartışılmadan daha diğerlerinin yorumları yüzünden gerilere gidip tahribat arşivlerinde zamana gömülüyor çünkü.
Yavaş yavaş, sindire sindire açıldıkça sorun yok yani. Bir de haber olanları ayırtmak lazım tabi.
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------Claros bunu yazdı:
-----------------------------Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------hergün farklı farklı 10 kopyalama araklama dandik konu göreceğime
1 hafta aynı konuyu ama kaliteli konuyu görmeyi tercih ederim.
-----------------------------Dandik ?
Yav tamam artik yorum yapmayin bu dandik konular icin degerli mesajlarinizi arttirmayin Modlar adminler gerekli olani yapar sana gerek kalmaz Ok
-----------------------------ben gerek olduğu için burda değilim.
üstüne alındın gocundun, hiç olmazsa farkındasın demek.
bu da bir başlangıç.
-----------------------------Tabikki gocunup alinirim sabahtan beri banlancaksin googleda birsey birakmadin vs deyip durursaniz en gurursuz adami getirseniz o bile gocunur
-
hepsi güzelde , o baştaki salak sandalyeye roket mi bağlamış :D mhahahhaha
-
harbiden anasayfanın 30 konusundan 10 u carlos açmış :D ama üstüne gitmeyin açsın nolacak.bilmeyenler faydalanır.
