Tarikat Ül Tahribat.Com

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    bu siteye ilk üye olduğumda bu kadar iyi ve cana yakkın birbiriyle paylaşım yapmasını bilen bir o kadarda acaip ve normal insanların neredeyse  yok denecek kadar az olduğunu nerden bilirdim. Aşık oldum abi ben bu siteye kurban olurum. peki siz ;

    1- tahribat.com'u nasıl tanımlarsınız ?

    2- bu site size neler kazandırdı ?

    3- sizce tahribatın en önemli özelliği nedir?

    4 - bu sitenin en çok neyinden hoşlanıyorsunuz ?

    5 - siteden ne bekliyorsunuz ?

    6 - kendinizi bu siteye en iyi şekilde nasıl tanımlarsınız ? 

     

    NOT : sırayla sorulara cvp veriniz. ayrıca bu anket tadında değişik bir söyleşidir. tartışma yada polemik yaratmazsanız seviniriz. 


    Living Death
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    ArmadA bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu siteye ilk üye olduğumda bu kadar iyi ve cana yakkın birbiriyle paylaşım yapmasını bilen bir o kadarda acaip ve normal insanların neredeyse  yok denecek kadar az olduğunu nerden bilirdim. Aşık oldum abi ben bu siteye kurban olurum. peki siz ;

    1- tahribat.com'u nasıl tanımlarsınız ?

    2- bu site size neler kazandırdı ?

    3- sizce tahribatın en önemli özelliği nedir?

    4 - bu sitenin en çok neyinden hoşlanıyorsunuz ?

    5 - siteden ne bekliyorsunuz ?

    6 - kendinizi bu siteye en iyi şekilde nasıl tanımlarsınız ? 

    --------

    1- Saat 7ye geliyor Hiç uyumadım ve uykuyla cebelleşirken Sabahın 7sinde bu siteye giriyorum sence nasıl tanımlarım ben? :)  Mükkemmel ötesi... :)

    2- Akplilere laf anlatılmayacağını.. Yani eşeği altın semere vursan eşeğin yine cidden eşek olduğunu :) Başkada ne kazanmak istersem onu kazandım.. :)

    3-Kolay kullanımı,Samimi,içten insanların oluşumu,Bazı Modların 10üzerinden 10 oluşları..

    4-Yardım istediğimde mutlaka birilerinin yardım etmeye çaba sarfetmesi... Site içerisindeki kişilerin sıcaklığı ;)

    5-Cyber-warrioru hacklemelerini :) Vede oyun turnuvalarını yeniden başlatmalarını :) Bundan önce yarıda kalmıştı. :(

    6- Anti=akp :)

    Yeterli mi mucxx :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    1- tahribat.com'u nasıl tanımlarsınız ?
    1*
    kökten devrimci radikal hack grubu işte. ek olarak normal oLmayan insanların mekanı. işte bu harika

    2- bu site size neler kazandırdı ?
    2*
    iyi, deli, manyak, özürlü arkadaşlar kazandırdı :D pc/net hakkında bazı şeyleri öğrendim

    3- sizce tahribatın en önemli özelliği nedir?
    3*
    tahribat styla oLması yani orjinal takılmaları, mal gibi şeyler yapıp sinirimi bozmamaları :D (forum sitelerinin çoğuna gıcık kaparım. paylaşımın tek adresi, admine yağlar, sıçmık gibi forum skinleri, mal mal eklentiler vb.. la herşey aq)

    4 - bu sitenin en çok neyinden hoşlanıyorsunuz ?
    4*
    bilgiyi eğlenceyle sunması. Üyelerinin benim gibi anormal olması. sitenin orasında burasındaki yazılar resmi bi makam gibi değil, konuşma diliyle + tbt style ca yazılması. açtığınız güzel konulara manyak yorumlar gelmesi. 7/24 saat aktif oLması, yardım konusu açınca en geç 10' içinde cvp gelmesi, siber tarikat oLması, üye nicklerin karizma oLması (piç, dengesizogludengesiz, insadeil, deli, hayvan vb gibi :D )

    5 - siteden ne bekliyorsunuz ?
    5*
    bulaşık makinesi :D aadadadada valla ne biliyim eskisi gibi heyk işlerine dönse hoş oLurdu + irc istiyoruz + yeni tasarım ; hiç değilse şu anki logoyu değişin :( hadi o da oLmadı bari fontu değişin :D o da oLmadı Allah belanızı versin :D ahuhaha

    6 - kendinizi bu siteye en iyi şekilde nasıl tanımlarsınız ?
    6*
    bilen biliyo :) bilmeyen de baksın profile aq :D girmişken yorum da yazsın :D // psikolojisi bi tuhaf, anormal, istisna, eğlenceli, espri sanatçısı, mortal kombat üstadı, samimi, nasihat eden-dert dinleyen-söylemesende illa derdini öğrenip yardım etmeye çalışan, coşkulu ve kopkopçu, aniden değişik şeyler yapan, has yahşi iyi, sexi, karizma, muhterem aziz yüce ulu vb :D

     


    sanılanın aksine...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek

    gerçekten nette çok aradım tahribat gibi bi site var mı diye ama bulamadım..eşi olmayan benzersiz bir site..4-5 yıldır üyeyim ve kopamıyorum :))

    kısacası tahribatı çok seviyorum hehehe 


    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Ahiret sorusumu oluyor bunlar :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Android
    Android's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2003
    Erkek
    ArmadA bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu siteye ilk üye olduğumda bu kadar iyi ve cana yakkın birbiriyle paylaşım yapmasını bilen bir o kadarda acaip ve normal insanların neredeyse  yok denecek kadar az olduğunu nerden bilirdim. Aşık oldum abi ben bu siteye kurban olurum. peki siz ;

    1- tahribat.com'u nasıl tanımlarsınız ?

    2- bu site size neler kazandırdı ?

    3- sizce tahribatın en önemli özelliği nedir?

    4 - bu sitenin en çok neyinden hoşlanıyorsunuz ?

    5 - siteden ne bekliyorsunuz ?

    6 - kendinizi bu siteye en iyi şekilde nasıl tanımlarsınız ? 

     

    NOT : sırayla sorulara cvp veriniz. ayrıca bu anket tadında değişik bir söyleşidir. tartışma yada polemik yaratmazsanız seviniriz. 


    -----------------------------

    üşenmeden tek tek cevaplıyım

    1- deli dolu

    2- bi sey kazandırmadı hayatımı kararttı

    3- turunun tek ornegı olması

    4- devamlı tartısma ortamının olmasından

    5- madalya beklıyorum kısmet olursa bı kac zaman sonra admınlık

    6- ben tanımlanamam tasvır edılemem kavranamam


    (M.Sc) Master Science, Electronics and Communication Engineering
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    abi 3 senedir tbt takılıyorum... ve artık internet denince aklıma direkt tbt gelir. gercekten de essiz bi ortam
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ---RudeboY---
    ---RudeboY---'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    Daha önce böyle konular açıldı,aq her böyle konuya aynı cevap,burdan ötesi yalan net diyince aklına TahribaT gelmiyen sanal alemde bi bok bilmiyo demektir =)

    Söz gümüşse, altın paradır...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek
    bende arkadaşlara katılıom+olaraktan da mesela yolda giderken fln tahribat.com diom veya cebite kaç kişi gitcz diom.bunu yapmaktaki amacım bir tbt liye rastlamak :l

    muhbir-tbt@hotmail.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit
    exploit's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek

    puzuha :D sonuncu güzeLdi :D:D tbt tbt diyerek yürüce elbet buLursun birini .:D

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    kazandırdıgı en önemli şeylerden biri lamer işlerle ugrasmamamı sağlamasıydı... en baslarda

    sonra arkadaslık ön plana cıktı benim için

    ve suan gel öl dese onun için ölebilecegim arkadaslarım var sitede onlar bilio kendini :)

    siteden bekledigim tek şey her zaman böyle olması hiçbişi kaybetmemek istiyorum

    kendimi site için tanımlıyamam ama site beni tanımlasın :D


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
Toplam Hit: 3161 Toplam Mesaj: 14