Tarikat Ül Tahribat.Com
-
bu siteye ilk üye olduğumda bu kadar iyi ve cana yakkın birbiriyle paylaşım yapmasını bilen bir o kadarda acaip ve normal insanların neredeyse yok denecek kadar az olduğunu nerden bilirdim. Aşık oldum abi ben bu siteye kurban olurum. peki siz ;
1- tahribat.com'u nasıl tanımlarsınız ?
2- bu site size neler kazandırdı ?
3- sizce tahribatın en önemli özelliği nedir?
4 - bu sitenin en çok neyinden hoşlanıyorsunuz ?
5 - siteden ne bekliyorsunuz ?
6 - kendinizi bu siteye en iyi şekilde nasıl tanımlarsınız ?
NOT : sırayla sorulara cvp veriniz. ayrıca bu anket tadında değişik bir söyleşidir. tartışma yada polemik yaratmazsanız seviniriz.
-
ArmadA bunu yazdı:
-----------------------------bu siteye ilk üye olduğumda bu kadar iyi ve cana yakkın birbiriyle paylaşım yapmasını bilen bir o kadarda acaip ve normal insanların neredeyse yok denecek kadar az olduğunu nerden bilirdim. Aşık oldum abi ben bu siteye kurban olurum. peki siz ;
1- tahribat.com'u nasıl tanımlarsınız ?
2- bu site size neler kazandırdı ?
3- sizce tahribatın en önemli özelliği nedir?
4 - bu sitenin en çok neyinden hoşlanıyorsunuz ?
5 - siteden ne bekliyorsunuz ?
6 - kendinizi bu siteye en iyi şekilde nasıl tanımlarsınız ?
--------
1- Saat 7ye geliyor Hiç uyumadım ve uykuyla cebelleşirken Sabahın 7sinde bu siteye giriyorum sence nasıl tanımlarım ben? :) Mükkemmel ötesi... :)
2- Akplilere laf anlatılmayacağını.. Yani eşeği altın semere vursan eşeğin yine cidden eşek olduğunu :) Başkada ne kazanmak istersem onu kazandım.. :)
3-Kolay kullanımı,Samimi,içten insanların oluşumu,Bazı Modların 10üzerinden 10 oluşları..
4-Yardım istediğimde mutlaka birilerinin yardım etmeye çaba sarfetmesi... Site içerisindeki kişilerin sıcaklığı ;)
5-Cyber-warrioru hacklemelerini :) Vede oyun turnuvalarını yeniden başlatmalarını :) Bundan önce yarıda kalmıştı. :(
6- Anti=akp :)
Yeterli mi mucxx :) -
1- tahribat.com'u nasıl tanımlarsınız ?
1* kökten devrimci radikal hack grubu işte. ek olarak normal oLmayan insanların mekanı. işte bu harika2- bu site size neler kazandırdı ?
2* iyi, deli, manyak, özürlü arkadaşlar kazandırdı :D pc/net hakkında bazı şeyleri öğrendim3- sizce tahribatın en önemli özelliği nedir?
3* tahribat styla oLması yani orjinal takılmaları, mal gibi şeyler yapıp sinirimi bozmamaları :D (forum sitelerinin çoğuna gıcık kaparım. paylaşımın tek adresi, admine yağlar, sıçmık gibi forum skinleri, mal mal eklentiler vb.. la herşey aq)4 - bu sitenin en çok neyinden hoşlanıyorsunuz ?
4* bilgiyi eğlenceyle sunması. Üyelerinin benim gibi anormal olması. sitenin orasında burasındaki yazılar resmi bi makam gibi değil, konuşma diliyle + tbt style ca yazılması. açtığınız güzel konulara manyak yorumlar gelmesi. 7/24 saat aktif oLması, yardım konusu açınca en geç 10' içinde cvp gelmesi, siber tarikat oLması, üye nicklerin karizma oLması (piç, dengesizogludengesiz, insadeil, deli, hayvan vb gibi :D )5 - siteden ne bekliyorsunuz ?
5* bulaşık makinesi :D aadadadada valla ne biliyim eskisi gibi heyk işlerine dönse hoş oLurdu + irc istiyoruz + yeni tasarım ; hiç değilse şu anki logoyu değişin :( hadi o da oLmadı bari fontu değişin :D o da oLmadı Allah belanızı versin :D ahuhaha6 - kendinizi bu siteye en iyi şekilde nasıl tanımlarsınız ?
6* bilen biliyo :) bilmeyen de baksın profile aq :D girmişken yorum da yazsın :D // psikolojisi bi tuhaf, anormal, istisna, eğlenceli, espri sanatçısı, mortal kombat üstadı, samimi, nasihat eden-dert dinleyen-söylemesende illa derdini öğrenip yardım etmeye çalışan, coşkulu ve kopkopçu, aniden değişik şeyler yapan, has yahşi iyi, sexi, karizma, muhterem aziz yüce ulu vb :D -
gerçekten nette çok aradım tahribat gibi bi site var mı diye ama bulamadım..eşi olmayan benzersiz bir site..4-5 yıldır üyeyim ve kopamıyorum :))
kısacası tahribatı çok seviyorum hehehe
-
Ahiret sorusumu oluyor bunlar :)
-
ArmadA bunu yazdı:
-----------------------------bu siteye ilk üye olduğumda bu kadar iyi ve cana yakkın birbiriyle paylaşım yapmasını bilen bir o kadarda acaip ve normal insanların neredeyse yok denecek kadar az olduğunu nerden bilirdim. Aşık oldum abi ben bu siteye kurban olurum. peki siz ;
1- tahribat.com'u nasıl tanımlarsınız ?
2- bu site size neler kazandırdı ?
3- sizce tahribatın en önemli özelliği nedir?
4 - bu sitenin en çok neyinden hoşlanıyorsunuz ?
5 - siteden ne bekliyorsunuz ?
6 - kendinizi bu siteye en iyi şekilde nasıl tanımlarsınız ?
NOT : sırayla sorulara cvp veriniz. ayrıca bu anket tadında değişik bir söyleşidir. tartışma yada polemik yaratmazsanız seviniriz.
-----------------------------üşenmeden tek tek cevaplıyım
1- deli dolu
2- bi sey kazandırmadı hayatımı kararttı
3- turunun tek ornegı olması
4- devamlı tartısma ortamının olmasından
5- madalya beklıyorum kısmet olursa bı kac zaman sonra admınlık
6- ben tanımlanamam tasvır edılemem kavranamam
-
abi 3 senedir tbt takılıyorum... ve artık internet denince aklıma direkt tbt gelir. gercekten de essiz bi ortam
-
Daha önce böyle konular açıldı,aq her böyle konuya aynı cevap,burdan ötesi yalan net diyince aklına TahribaT gelmiyen sanal alemde bi bok bilmiyo demektir =)
-
bende arkadaşlara katılıom+olaraktan da mesela yolda giderken fln tahribat.com diom veya cebite kaç kişi gitcz diom.bunu yapmaktaki amacım bir tbt liye rastlamak :l
-
puzuha :D sonuncu güzeLdi :D:D tbt tbt diyerek yürüce elbet buLursun birini .:D
-
kazandırdıgı en önemli şeylerden biri lamer işlerle ugrasmamamı sağlamasıydı... en baslarda
sonra arkadaslık ön plana cıktı benim için
ve suan gel öl dese onun için ölebilecegim arkadaslarım var sitede onlar bilio kendini :)
siteden bekledigim tek şey her zaman böyle olması hiçbişi kaybetmemek istiyorum
kendimi site için tanımlıyamam ama site beni tanımlasın :D
