Tariqat_Sapiii'na Ulasmam Gerek.
-
sonu 63 65'le biten bi numarasını aldım simdi ama kapalı. degistirmis olma ihtimali var mıdır bosuna beklemeyelim aksama kadar. yakından tanıyan eden var mı ?
-
nie lazımkı hocam konu ney ?
-
enginde en lazım olduğu zamanlarda yok olur :D
-
bir sey sormalıyım. bu numarası halen kapalı demek ki eski numara.
-
engine ulaşman zor ama gelirse bakar heralde
-
? noldu la :D
-
Tariqat_Sapiii bunu yazdı:
-----------------------------? noldu la :D
-----------------------------
oha amk. 4 ay önceki konuyu hortlattın bravo .D konusmustuk seninle ^^
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
Tariqat_Sapiii bunu yazdı:
-----------------------------
? noldu la :D
-----------------------------
oha amk. 4 ay önceki konuyu hortlattın bravo .D konusmustuk seninle ^^
-----------------------------ne bilim ben olm işten güçten girebildiğim mi warkine xD
-
muhahahahaaa
olm filmmisiniz siz :D
aksam aksam
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------muhahahahaaa
olm filmmisiniz siz :D
aksam aksam
-----------------------------
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
muhahahahaaa
olm filmmisiniz siz :D
aksam aksam
-----------------------------:) :)
