Tarladan Petrol Fışkırdı
-
Bu Herife Ajda Pekkanın bir sarkisiyla cevap vermek istiyorum :))
AMaaaaan PETROLL AMAAANnnn PetrOLLLl ....zzzzzzzzz Kerisini hatırlamıyorum böyle birseydi hatta bu sarkiyla euroVision'a katılmıstık lol
-
MESSAGE DELETED
-
Petrol yerin altında olduğu için el koyacaktır. Eğer toprak altı kullanım hakkını önceden almış olsaydı, bütün petrol onundu. Devlet şuan ona sadece zararını karşılayabilir.
-
Arkadaşlar haberde herif diyor ki atık petrok olabilir.Yani işe yaramaz petrol.Çünkü 70mt.'den petrol çıktığı pek görülmemiş.Mağdur çiftçimiz de diyor inşallah atık petrol değildir.Atık petrolse zararımın karşılanması için başvuracam diyor.Ham petrol çıkarşa zararının karşılanmasını istemiyecekmiş. :)
Toplam Hit: 1816 Toplam Mesaj: 15
