folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tarladan Petrol Fışkırdı



Tarladan Petrol Fışkırdı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Bu Herife Ajda Pekkanın bir sarkisiyla cevap vermek istiyorum :))

    AMaaaaan PETROLL AMAAANnnn PetrOLLLl ....zzzzzzzzz Kerisini hatırlamıyorum böyle birseydi hatta bu sarkiyla euroVision'a katılmıstık lol  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyakusta
    manyakusta's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    MESSAGE DELETED


    İmza . . .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Petrol yerin altında olduğu için el koyacaktır. Eğer toprak altı kullanım hakkını önceden almış olsaydı, bütün petrol onundu. Devlet şuan ona sadece zararını karşılayabilir.

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguk
    doguk's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    Arkadaşlar haberde herif diyor ki atık petrok olabilir.Yani işe yaramaz petrol.Çünkü 70mt.'den petrol çıktığı pek görülmemiş.Mağdur çiftçimiz de diyor inşallah atık petrol değildir.Atık petrolse zararımın karşılanması için başvuracam diyor.Ham petrol çıkarşa zararının karşılanmasını istemiyecekmiş. :)

    @KIEV
Toplam Hit: 1816 Toplam Mesaj: 15