Tasarımcı Aranıyor..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Şimdi buraya böyle bir konu açıp açmama hakkında bir fikrim yok heralde adam arayabiliyoruz müridler arasından.

    Argedaşlar, XHTML standartlarından haberdar,CSS'den haberdar Web 2.0 falan tasarımdan haberdar

    güzel tasarımlar yapan,fotojop,dreamweaver kullanan(tercihen öncelikli), [daha önce iş çıkartmış olmak öncelikli] ,open source proje için

    adam aranıyor..Gelecek için modül ve güncelleme satışlarından kazandığımız paraya ortak olabilirsiniz. 

    Not: CMS projesi için.. 

    Ciddi iş çıkartacak eleman önceliklidir. 

     

    Lütfen gereksiz konu açıp mekanı yormayalım..

    Örn:

    Yapardım ama zamanım yok..falan filan. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyinsiz
    beyinsiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek
    arkadaşim ben ilgilenebilirim, yanlız soyledıgın gibi ben web tasarımcıyım ajax bilgim yoktur o kodcunun işidir 

    sen hep daha önce öpülmüş bir kadının dudaklarında sana dair cümleler bekledin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    Mrhb Bende Tasarımdan anlarım.Benide Yaz bi kenara.

    ....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    napacaz bilemiyorum önce siz hünerlerinizi gösterin bir adet portal ana sayfası hazırlayın.

    Başta belirteyim tasarımınız HTML ve CSS destekli olacak.

    Hazırlayacağınız ana sayfanın kriterleri:

    1)Son eklenen dökümanlar adlı bir bölüm olacak.Bu bölüm konu başlıklarının listelenmesine uygun bir büyüklükte olacak.

    2)Üye girişi olacak.

    3)Üst kısımda bir logo alanı olacak.Tahminen Tahribat logosu kadar..Logo olarak uyduruk birşey veya güzel birşey koymanız farketmez.

    4)Logo altında orta üstte bir menü olacak.Menü öğelerini kafanıza göre belirleyin.Sonra düzenleyecez nasıl olsa baya bir.

    5)Solda panel şeklinde aşağı doğru bir kullanıcı menüsü olabilir.Yada sağda olabilir diye düşünüyorum...

    Not: Bu sadece aranızdan kişi seçimi için deneme ana sayfasıdır.Portala koymayabiliriz.Duruma göre..

    Seçmeye katılacak arkadaşlara başarılar diliyorum şimdiden..

    Gerisi size kalmış..Zaten bu ilk versiyon pre-release olacak.Yani ön versiyon.Onun için heryere dağıtmadan bir site üzerinden gösterime geçerek

    çok kısa bir süre kullanıcı yorumlarını alacağız.Ardından gerçek releaseleri hazırlayıp dağıtmaya başlayabiliriz.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    merhaba sevgili türkiye. duymayanlar duysun. bu herifle iş yapmayın. psikolojik problemleri var. kendisiyle birlikte herkese kafayı yedirtiyor :\

    kendinize ayığ olunuz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    puştun önde gideni şerefsiz kürdo sosyal insan yine uyduruklaştı beyinciği..

    not: o kadar esrara başlama dedim beni dinlemedi..su mu toplamıştır beyni beyin zarı delinmiş.. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Kan çıkacak :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    tamam sakin ol :| işine bak sen. özür dilerim abi celallenme :\

    kendinize ayığ olunuz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Emrow :

    senin cidden sorunların var benden özendin blog yazıcam diye sımdıde cms yemı döndün zuha:


    ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Araya girmek istemem ama, @Emrow, ReaL_KurD ile konuşmuyor olabilirsin ama onunla arkadaşken öğrendiğin bir sırrını bu şekilde dile getirmiş ne kadar doğru bilemem.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    bismiiahirrahmanirrahim

    sinirli değildim ama çıldıracam..

    Realist bey;

    Blogu ben başka bir site için yazmaya başlamıştım.Blogu olan adam arıyorlardı ateşi bizide sardı.Seninle alakam yok.Hemde sen daha Maysikuğl bilmiyon sus.. :/

    CMS işide ciddidir.Meydan sohbet alanına döndü.Onun için aşk sohbet siteleri var yazın google'a çıkar..

    Sloow bey;

    Yok konuşuyoruz.Ben şakasına yazdım.Abartmayek.. 

     

Toplam Hit: 8106 Toplam Mesaj: 35