Tasarımcı Aranıyor..
-
Şimdi buraya böyle bir konu açıp açmama hakkında bir fikrim yok heralde adam arayabiliyoruz müridler arasından.
Argedaşlar, XHTML standartlarından haberdar,CSS'den haberdar Web 2.0 falan tasarımdan haberdar
güzel tasarımlar yapan,fotojop,dreamweaver kullanan(tercihen öncelikli), [daha önce iş çıkartmış olmak öncelikli] ,open source proje için
adam aranıyor..Gelecek için modül ve güncelleme satışlarından kazandığımız paraya ortak olabilirsiniz.
Not: CMS projesi için..
Ciddi iş çıkartacak eleman önceliklidir.
Lütfen gereksiz konu açıp mekanı yormayalım..
Örn:
Yapardım ama zamanım yok..falan filan.
-
arkadaşim ben ilgilenebilirim, yanlız soyledıgın gibi ben web tasarımcıyım ajax bilgim yoktur o kodcunun işidir
-
Mrhb Bende Tasarımdan anlarım.Benide Yaz bi kenara.
-
napacaz bilemiyorum önce siz hünerlerinizi gösterin bir adet portal ana sayfası hazırlayın.
Başta belirteyim tasarımınız HTML ve CSS destekli olacak.
Hazırlayacağınız ana sayfanın kriterleri:
1)Son eklenen dökümanlar adlı bir bölüm olacak.Bu bölüm konu başlıklarının listelenmesine uygun bir büyüklükte olacak.
2)Üye girişi olacak.
3)Üst kısımda bir logo alanı olacak.Tahminen Tahribat logosu kadar..Logo olarak uyduruk birşey veya güzel birşey koymanız farketmez.
4)Logo altında orta üstte bir menü olacak.Menü öğelerini kafanıza göre belirleyin.Sonra düzenleyecez nasıl olsa baya bir.
5)Solda panel şeklinde aşağı doğru bir kullanıcı menüsü olabilir.Yada sağda olabilir diye düşünüyorum...
Not: Bu sadece aranızdan kişi seçimi için deneme ana sayfasıdır.Portala koymayabiliriz.Duruma göre..
Seçmeye katılacak arkadaşlara başarılar diliyorum şimdiden..
Gerisi size kalmış..Zaten bu ilk versiyon pre-release olacak.Yani ön versiyon.Onun için heryere dağıtmadan bir site üzerinden gösterime geçerek
çok kısa bir süre kullanıcı yorumlarını alacağız.Ardından gerçek releaseleri hazırlayıp dağıtmaya başlayabiliriz.
-
merhaba sevgili türkiye. duymayanlar duysun. bu herifle iş yapmayın. psikolojik problemleri var. kendisiyle birlikte herkese kafayı yedirtiyor :\
-
puştun önde gideni şerefsiz kürdo sosyal insan yine uyduruklaştı beyinciği..
not: o kadar esrara başlama dedim beni dinlemedi..su mu toplamıştır beyni beyin zarı delinmiş..
-
Kan çıkacak :|
-
tamam sakin ol :| işine bak sen. özür dilerim abi celallenme :\
-
Emrow :
senin cidden sorunların var benden özendin blog yazıcam diye sımdıde cms yemı döndün zuha:
-
Araya girmek istemem ama, @Emrow, ReaL_KurD ile konuşmuyor olabilirsin ama onunla arkadaşken öğrendiğin bir sırrını bu şekilde dile getirmiş ne kadar doğru bilemem.
-
bismiiahirrahmanirrahim
sinirli değildim ama çıldıracam..
Realist bey;
Blogu ben başka bir site için yazmaya başlamıştım.Blogu olan adam arıyorlardı ateşi bizide sardı.Seninle alakam yok.Hemde sen daha Maysikuğl bilmiyon sus.. :/
CMS işide ciddidir.Meydan sohbet alanına döndü.Onun için aşk sohbet siteleri var yazın google'a çıkar..
Sloow bey;
Yok konuşuyoruz.Ben şakasına yazdım.Abartmayek..
