folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Tavsiye Anakart ,İşlemci ?



Tavsiye Anakart ,İşlemci ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Kehanet bunu yazdı:
    -----------------------------

    ramler için ne öneririsiniz ?


    -----------------------------

     

    kinston, veritech, samsung

    edit: hi-level ddr3 kit ram alma.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    amd phenom2 x6 1055t işlemci 340tl

    hilevel 4gb (2x2) 1600 mhz sogutuculu 90 tl

    bunlara uygun guzel bı anakart tavsıyesı ıstıyorum fazla sorun cıkarmıycak bısey bıtane asus swecmıstım ama netten baktım sıkıntı yasayanlar olmuş ona gore guzel ramlerle uyumsuzlukluk yapmıycak bı anakart tavsıyesı lazım ? ve hilevel ramler 90 kıngston 110 hangısını alayım ?


    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
Toplam Hit: 2185 Toplam Mesaj: 13