Tavsiye Anakart ,İşlemci ?
-
Kehanet bunu yazdı:
-----------------------------
ramler için ne öneririsiniz ?
-----------------------------kinston, veritech, samsung
edit: hi-level ddr3 kit ram alma.
-
amd phenom2 x6 1055t işlemci 340tl
hilevel 4gb (2x2) 1600 mhz sogutuculu 90 tl
bunlara uygun guzel bı anakart tavsıyesı ıstıyorum fazla sorun cıkarmıycak bısey bıtane asus swecmıstım ama netten baktım sıkıntı yasayanlar olmuş ona gore guzel ramlerle uyumsuzlukluk yapmıycak bı anakart tavsıyesı lazım ? ve hilevel ramler 90 kıngston 110 hangısını alayım ?
Toplam Hit: 2185 Toplam Mesaj: 13
