Tavsiye Harici Hard Disk

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    western digital 1 tb mybook aldım tam 1 senedir kullanıyorum hiç bir sorun yok.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    hocam bende TB alıcam ama kampanya beklıyorum :) . bakalım bu aralar vatanda fln indirim olsa . anında alıcam . tavsiyem acele etme .


    Hayat Bizi 61 kenara...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    Bolu da electro world acıldı 1.5 tb 139 tl acılıs kampanyası. ist umraniyede 15 nisanda vatan computer acılcak acılısta yaparlar biseler onlarda ;)


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GICIKCAN
    GICIKCAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2007
    Erkek

    daha önceki konuya yazdığım cevabı kopyalıyorum.

    http://www.hepsiburada.com/Liste/seagate-freeagent-goflex-desk-2tb-7200rpm-35-30-siyah-tasinabilir-disk-stac2000201-/ProductDetails.aspx?productId=bd85430&categoryId=100225

     

    5 nisanda sipariş verdim 6 nisanda elime geçti hocam gayet memnunum bir sorun yok kopyalama hızı gayet iyi. fiyatı 211 TL ye geldi. şimdi baktım fiyat çıkmış yukarı benim baktığım zamanda 235,00 TL idi sipariş bölümüne gelince %19,5 iskonto yapmışlardı sipariş kısmına gir onaylamaya kadar git bakalım belki fiyat düşer. baya bir fiyat araştırmıştım en düşük teknolojix idi ama servisi çok kötü diyorlar tavsiye etmediler orayı bu modeli yok ama orda stac2000200 modeli var tek farkı usb 2.0 yukarıdaki ürününün usb'si 3.0

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Bende 250 gb almıştım 2008 de WD gayet başarılı bir HDD.bi sorunu yok.kablosunu kaybetmiştim bir tane çin malı araç mp5 çalarının kablosu uydu sorunsuz kullanıyorum.1 tb aldım geçen ay 155 e netten oda ondan kalmaz wd güzel.


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    up

    ayrıca vatanda tüm ürünlerde %25 indirim var kesin bak derim


    Edit:: ortak indrim hafta sonu içinmiş,şimdi baktımda bitmiş sanırım .

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    WD dışında başka bir marka alırsan siteden çıkış yap hoca :)

Toplam Hit: 2687 Toplam Mesaj: 18