(Tavsiye) Notebook
-
DeTr bunu yazdı:
-----------------------------
Casper almayın arkadaşlar Acer yada hp öneririm ama şiddetle casper almayın derim ilk bişi anlmazsınız ama sonra sonra çok çok pişman ola bileceğiniz bir makinadır casper
-----------------------------acer sakın alma ya allah uzak etsin.. toshiba al
-
bak sana kesınlıkle ama kesınlıkle lenovo y560A (dikkatli ol A serisi dıyorum özellikle ) yada asus n61jq modelini öneririm. lenowoların y560 (A olmayan seri) serisinde ekranda ufak sorunlar wardı led oldugu ıcın renk tonlarında wb seylerde sorun cıktı cok bende bundan aldım lakin a serısınde bu hatalar gıderıldı. sana önerım kesınlıkle ama kesınlıkle bu iki modelden biri . zaten bunların ikisi su an Türkiye de yok satan ilk iki sıranın ürünleri git en baba yere sor bunları önerecektır sana her türlüde emınım bu dedıgımdn kardeşim. .o
edit:lenowonun ramlerı 1333mhzdir hdd 7200rpmdır we a serısınde ram 8 gb dıe dydum donanımhaberde. asusta ramler 1333mhz deil we lenowo i7 işlemcidir.
-
Clostridium bunu yazdı:
-----------------------------
bak sana kesınlıkle ama kesınlıkle lenovo y560A (dikkatli ol A serisi dıyorum özellikle ) yada asus n61jq modelini öneririm. lenowoların y560 (A olmayan seri) serisinde ekranda ufak sorunlar wardı led oldugu ıcın renk tonlarında wb seylerde sorun cıktı cok bende bundan aldım lakin a serısınde bu hatalar gıderıldı. sana önerım kesınlıkle ama kesınlıkle bu iki modelden biri . zaten bunların ikisi su an Türkiye de yok satan ilk iki sıranın ürünleri git en baba yere sor bunları önerecektır sana her türlüde emınım bu dedıgımdn kardeşim. .o
edit:lenowonun ramlerı 1333mhzdir hdd 7200rpmdır we a serısınde ram 8 gb dıe dydum donanımhaberde. asusta ramler 1333mhz deil we lenowo i7 işlemcidir.
-----------------------------çok sağol arkadaşım, büyük ihtimalle bulabilirsem lenovo y560A alacağım ;)
-
http://www.webdenal.com/dell-inspiron-n5010-i5-460m-2-53-4gb-500gb-w7b_282351.html
kral makinedir.
gecen hafta aldım. incele istersen.
-
Bi arkadaşımda gördüm modelini bilmiyorum , lenovo'nun ekranı 180 derece dönen bi modeliydi bi araştır istersen , hoş makinaydı..
