(Tavsiye) Notebook

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spermen08
    spermen08's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2007
    Erkek

    DeTr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Casper almayın arkadaşlar Acer yada hp öneririm ama şiddetle casper almayın derim  ilk bişi anlmazsınız ama sonra sonra çok çok pişman ola bileceğiniz bir makinadır casper

     


    -----------------------------

     

    acer sakın alma ya allah uzak etsin.. toshiba al


    "__"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    bak sana kesınlıkle ama kesınlıkle lenovo y560A (dikkatli ol A serisi dıyorum özellikle ) yada asus n61jq modelini öneririm. lenowoların y560 (A olmayan seri) serisinde ekranda ufak sorunlar wardı led oldugu ıcın renk tonlarında wb seylerde sorun cıktı cok bende bundan aldım lakin a serısınde bu hatalar gıderıldı. sana önerım kesınlıkle ama kesınlıkle bu iki modelden biri . zaten bunların ikisi su an Türkiye de yok satan ilk iki sıranın ürünleri git en baba yere sor bunları önerecektır sana her türlüde emınım bu dedıgımdn kardeşim.   .o

     

    edit:lenowonun ramlerı 1333mhzdir hdd 7200rpmdır we a serısınde ram 8 gb dıe dydum donanımhaberde. asusta ramler 1333mhz deil we lenowo i7 işlemcidir.


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    Clostridium bunu yazdı:
    -----------------------------

    bak sana kesınlıkle ama kesınlıkle lenovo y560A (dikkatli ol A serisi dıyorum özellikle ) yada asus n61jq modelini öneririm. lenowoların y560 (A olmayan seri) serisinde ekranda ufak sorunlar wardı led oldugu ıcın renk tonlarında wb seylerde sorun cıktı cok bende bundan aldım lakin a serısınde bu hatalar gıderıldı. sana önerım kesınlıkle ama kesınlıkle bu iki modelden biri . zaten bunların ikisi su an Türkiye de yok satan ilk iki sıranın ürünleri git en baba yere sor bunları önerecektır sana her türlüde emınım bu dedıgımdn kardeşim.   .o

     

    edit:lenowonun ramlerı 1333mhzdir hdd 7200rpmdır we a serısınde ram 8 gb dıe dydum donanımhaberde. asusta ramler 1333mhz deil we lenowo i7 işlemcidir.


    -----------------------------

     

    çok sağol arkadaşım, büyük ihtimalle bulabilirsem lenovo y560A alacağım ;)


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    http://www.webdenal.com/dell-inspiron-n5010-i5-460m-2-53-4gb-500gb-w7b_282351.html

    kral makinedir.

    gecen hafta aldım. incele istersen.


    http://www.youtube.com/watch?v=n-O0mSUNVlU
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Bi arkadaşımda gördüm modelini bilmiyorum , lenovo'nun ekranı 180 derece dönen bi modeliydi bi araştır istersen , hoş makinaydı..

Toplam Hit: 2112 Toplam Mesaj: 16