folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Tayyip"E Olan Öfke Neden?



Tayyip"E Olan Öfke Neden?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    Sayın Cumhurbaşkanımız Ahmet Necdet SEZER'in Harp Akademisindeki son konuşmasını dinleseydin / yahut okusaydın bu yazıyı yazmazdın. Okuyun Sayın Sezer'in açıklamasını.

    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    attack bunu yazdı:
    -----------------------------
    tayyipi de al git burdan :P
    -----------------------------
    heheheh attack iyi yazmış...

    İnsanlar artık salak değil neyin ne olduğunu çok iyi biliyolar. Bugün görmüşsündür Ankara'yı. Bu kadar inanın bir bildiği var, Türkiye'nin sadece %40 ının oyunu alan ve geri kalan %60 ını hiçe sayan bir adamın savunulacak bir yanı yok. Şişirme rakamlarla kamuoyuna yapılan açıklamalarla bu iş olmaz. Sokağa çıktığında onların söylediklerinin tersi bi durumla karşılaşıyosun. Ne tayyip nede kurduğu hükümet bu ülkeyi geri görütmekten başka bir işe yaramadı...


    Her Hakkım Saklıdır
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    bu adamın ismini gördükçe artık midem harakete geçio kusma pozisyonu alıorum bu yazdığınz harflerin hiçbirine değmez daha yorum yapmayın klavyenize ve ellerinize yazık :)

    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
Toplam Hit: 2563 Toplam Mesaj: 14