Tayyip"E Olan Öfke Neden?
-
Sayın Cumhurbaşkanımız Ahmet Necdet SEZER'in Harp Akademisindeki son konuşmasını dinleseydin / yahut okusaydın bu yazıyı yazmazdın. Okuyun Sayın Sezer'in açıklamasını.
-
attack bunu yazdı:
-----------------------------
tayyipi de al git burdan :P
-----------------------------
heheheh attack iyi yazmış...İnsanlar artık salak değil neyin ne olduğunu çok iyi biliyolar. Bugün görmüşsündür Ankara'yı. Bu kadar inanın bir bildiği var, Türkiye'nin sadece %40 ının oyunu alan ve geri kalan %60 ını hiçe sayan bir adamın savunulacak bir yanı yok. Şişirme rakamlarla kamuoyuna yapılan açıklamalarla bu iş olmaz. Sokağa çıktığında onların söylediklerinin tersi bi durumla karşılaşıyosun. Ne tayyip nede kurduğu hükümet bu ülkeyi geri görütmekten başka bir işe yaramadı...
-
bu adamın ismini gördükçe artık midem harakete geçio kusma pozisyonu alıorum bu yazdığınz harflerin hiçbirine değmez daha yorum yapmayın klavyenize ve ellerinize yazık :)
Toplam Hit: 2563 Toplam Mesaj: 14
