TBT Ankara Buluşması
-
CuNdA bunu yazdı:
-----------------------------
bu arada buzul u gordukce kendimden utaniorum :(
-----------------------------
utanılacak bişey yok hacı ama msn den engellemenede gerek yok.yok desen anlarım ben zaten anlayışlı insanım :)
canını sıkma bi host yüzünden canın sagolsun.
-
Zenciyemi gidiceniz :D grup halinde amkaraya giderseniz tehlikeli olur =D =P
-
BuZuL Seni seviyorum :)
-
buzul hipnası gelsın ben de gelem : P
Fish hacım msn den de kayboldun ya bu aralar...
Pm den cep no nu msn ını fln atsana, bi 3 lu yapalım...
-
Hadi BuRock Topla Adamlarıda Buluşalım :)
-
Evet beyler ankaralı müridleri görelim :) Ankaraya gelcem aq karı varda orda :P Bana evini yazlığını vs ni 4-5 saatliine açabilecek mürid varmı acaba :D? biri yardımcı olsn lütfen :/
-
Excalibur001 bunu yazdı:
-----------------------------
Evet beyler ankaralı müridleri görelim :) Ankaraya gelcem aq kız arkım orda :P Bana evini yazlığını vs ni 4-5 saatliine açabilecek mürid varmı acaba :D? biri yardımcı olsn lütfen :/
-----------------------------Olm sen ne aç adamsın lan :P
otel denen bişi var mk bi kızı mikicen die milletin evini cenabet etme ben verem otel parasını da git otelde kal mk :)
-
4-5 saat için otel mi tutucam ak! xD
-
Excalibur001 bunu yazdı:
-----------------------------
Evet beyler ankaralı müridleri görelim :) Ankaraya gelcem aq kız arkım orda :P Bana evini yazlığını vs ni 4-5 saatliine açabilecek mürid varmı acaba :D? biri yardımcı olsn lütfen :/
-----------------------------sie lam :D buluşmayamı gelion kızamı dübük :D
sen buluşmaya gelme git kızla okey oyna evde oldu amk :D
-
bekar ewi olan ayarlasın a.k :D walla benim ewim otel değil bekar ewide değil :D
