folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tbt Barışarock Topluca Gidelimi?



Tbt Barışarock Topluca Gidelimi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rockipsiz
    rockipsiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    Len karıdan ayrıldı, triplere girdi işte, boş tartışma yaratmayın. emekçinin savunucusu doğuhan yok artık..artık cocacola doğuhan var :) olm içeri dalga sokamazsam seni sarar içerim haberin olsun. 20 kişi gelioz ortada döndürürüz artık seni..

    Always with me, always with you...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hoca tartışma yaratmıorz zaten kendisi bir iddia attı bende sebebini sordum kendince cevapladı olay budur,eyw doguhan cevap icin ben hala düzgün bir org. olduguna inanıorum şahsen
    devlet millet icin yapılan şeyleri daha ilgi cekici yapsınlarki bu konular hakkında hicbişi bilmeyenler de ogrensin ilgileri cekilip gorsun gelsin bence gayet güzel yapıolar nse olay dedigin gbi müzik saten...

    su hava durumları nasıl?sabaha kadar oturulanabilirmi?illaki de cadır mı diorsunuz?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rockipsiz
    rockipsiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    walla ben gittiğimde gtüm dondu sabaha kadar oturamadım, kızlar saolsun mont ceket tedarik ettiler, illada çadıra gerek yok üstüne uzanabileceğin bi mat getir, bide kalın şeyler al yanına çok sorun olmaz. zaten birileriyle kaynaşırsın orda ısıtırlar en uç noktana kadar :)

    Always with me, always with you...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    biz ne gunde duruoz herhalde ayipsiniz :D hep beraber ortaya bide nargile yanniz alkol parasi fena gircek beyker haberiniz ola

     +2 ekle cunku quawn da gelcek (kan-vodka ) yapr


    Nerede o eski günler...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Durqrimast bunu yazdı:
    -----------------------------

    biz ne gunde duruoz herhalde ayipsiniz :D hep beraber ortaya bide nargile yanniz alkol parasi fena gircek beyker haberiniz ola

    +2 ekle cunku quawn da gelcek (kan-vodka ) yapr


    -----------------------------

    Tebrikler konuyu hortlatmışsın neyse yeni başlık açmaya gerek kalmadı :d  


    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
Toplam Hit: 1830 Toplam Mesaj: 18