Tbt De Konulara Resim Koymak
-
arkadaşlar önceden açtığım bi konuya resim koymam gerekio jpg uzantılı resmi nasıl koyabilirim koyuyorum görünmüo cins bi şekil çıkıo
-
resimi aç ctrl a de kopyala yapıştır tbt kopyaladıgın içeriği alıyor
-
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
resimi aç ctrl a de kopyala yapıştır tbt kopyaladıgın içeriği alıyor
-----------------------------yok hocam olmuo herhangi bi web sitesinden yapınca oluo ama bilgisayardaki fotoları almıo
-
kont239 bunu yazdı:
-----------------------------
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
resimi aç ctrl a de kopyala yapıştır tbt kopyaladıgın içeriği alıyor
-----------------------------yok hocam olmuo herhangi bi web sitesinden yapınca oluo ama bilgisayardaki fotoları almıo
-----------------------------bilgisayardaki fotoyu bir image sitesine yükle öyle yap hocam sende varya :D pc dekinimi sürüklüyon :D pencereye napyın :D
-
kont239 bunu yazdı:
-----------------------------
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
resimi aç ctrl a de kopyala yapıştır tbt kopyaladıgın içeriği alıyor
-----------------------------yok hocam olmuo herhangi bi web sitesinden yapınca oluo ama bilgisayardaki fotoları almıo
-----------------------------C:\Documents and Settings\user\Desktop\untitled.png
Eğer bu şekilde link verirsen aşşağıdaki gibi resim görünür
-

-
Caliber bunu yazdı:
-----------------------------

-----------------------------Benim karizmatik niye açılmıyo :|
-
opera kullanıyorum bendede açılmıyor.
-
LuCiFeR bunu yazdı:
-----------------------------
opera kullanıyorum bendede açılmıyor.
-----------------------------firefox 3.6.18 var. karizmatik metin editorun oldugu sayfa bende de acilmiyor.
-
Azadi sende ne aciliyor ki bu arada neredesin nen sen :D
-
Kimsede açılmıyor bende açılıyor. Sorun bende mi acep? :D Anormal olan benim şuan. :D
