

TBT Halısaha Maçı | 3. Maç | Seriler 1-1 | Mecidiyeköy [Resimler Video]
-
azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------tekrardan ne zaman kapışıyoruz :)
-----------------------------
esat bu defa kimse sana su aldırmadı demi:) sana okadar dediydim giderken bi koli su alalım die maçı beleşe getirirsin:)
-----------------------------
ahahahha abi unuttum ya gerçi su içmedim fazla ama yinede almak iyi olurdu satardık amk :)bu arada benim sahada verdiğim poz rezil :)))
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------tekrardan ne zaman kapışıyoruz :)
-----------------------------
eylülde ramazan olacağından dolyı 31 de olsun bence olucaksa. -
dunyahali bunu yazdı:
-----------------------------
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------tekrardan ne zaman kapışıyoruz :)
-----------------------------
eylülde ramazan olacağından dolyı 31 de olsun bence olucaksa.
-----------------------------
olum maç maç yok bundan sonra tamamdır maç olayları bitti 3 maç yapıldı 2-1 maç bitti.Bundan sonra daha sosyal olaylara girelim buluşalım eglenelim coşalım. -
azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
dunyahali bunu yazdı:
-----------------------------
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------tekrardan ne zaman kapışıyoruz :)
-----------------------------
eylülde ramazan olacağından dolyı 31 de olsun bence olucaksa.
-----------------------------
olum maç maç yok bundan sonra tamamdır maç olayları bitti 3 maç yapıldı 2-1 maç bitti.Bundan sonra daha sosyal olaylara girelim buluşalım eglenelim coşalım.
-----------------------------Var hoca maç :D yencez :)
-
Dreamtn bunu yazdı:
-----------------------------
azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
dunyahali bunu yazdı:
-----------------------------
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------tekrardan ne zaman kapışıyoruz :)
-----------------------------
eylülde ramazan olacağından dolyı 31 de olsun bence olucaksa.
-----------------------------
olum maç maç yok bundan sonra tamamdır maç olayları bitti 3 maç yapıldı 2-1 maç bitti.Bundan sonra daha sosyal olaylara girelim buluşalım eglenelim coşalım.
-----------------------------Var hoca maç :D yencez :)
-----------------------------
Evet , arkadaşlar biz yenene kadar maçlar devam edecek dedi , demek ki maçlar bitmeyecek :)) -
yencessss xP
taby kadro'dan atılmadysam oynarsam görecem inş. o günleri (x
-
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------yencessss xP
taby kadro'dan atılmadysam oynarsam görecem inş. o günleri (x
-----------------------------Seni kimse kadrodan atamaz , izin vermeyiz , sen bize lazımsın ,
-
bu son yaptığımız maçın resimleri dimi?
-
student bunu yazdı:
-----------------------------
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------yencessss xP
taby kadro'dan atılmadysam oynarsam görecem inş. o günleri (x
-----------------------------Seni kimse kadrodan atamaz , izin vermeyiz , sen bize lazımsın ,
-----------------------------
abi bunu bizim takımın sölemesi gerekmiyomuydu?? yoksa bilmeden size yardımmı ettim maçda? xD -
Hey yavrum be..2. resimde kalecinin yanındaki bıyıklı amcamız kim?
Onun yanındaki de pek bi resul balayımsı çıkmış :)