

Tbt İçin Küçük Bir Greasemonkey Scripti.
-
Selam müritler bu scripti aslında daha çok greasemonkey'i denemek için yazdım :) scriptimizin amacına gelirsek tbt de bazı konularda uzun uzadıya yazılar yazılıyor mesela galaktik federasyon vb. bu durumlarda son sayfaya gitmek için scrollu uzun süre aşağı çekip sonra en son sayfaya tıklamak gerekiyor ve ben buna üşeniyorum şahsen :D o yüzden hem deneme amaçlı hemde işime yarayan bir script yazayım istedim.Scripti greasemonkey vasıtasıyla kurduğunuzda sayfalandırma olan konulara geldiğinizde aktif konular ,arama vs. olan hücrenin içine bir yer daha açarak kırmızı bir link geliyor "Son sayfaya git" yazıyor buna basarak o konunun son sayfasına gidebiliyorsunuz.
Script linki : http://userscripts.org/scripts/show/93823
Çok gerekli birşey olmasada paylaşmak istedim teşekkürler :)
-
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
şu var : http://www.tahribat.com/Forum-Tbt-Sayfalama-0-1-103150/1/sayfalama/
-----------------------------veyy o daha güzelmiş :D
Pm controller vb. scriptlerde yapacağım ama ilerleyen zamanlarda şuan vaktim pek olmuyor :)
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
şu var : http://www.tahribat.com/Forum-Tbt-Sayfalama-0-1-103150/1/sayfalama/
-----------------------------veyy o daha güzelmiş :D
Pm controller vb. scriptlerde yapacağım ama ilerleyen zamanlarda şuan vaktim pek olmuyor :)
-----------------------------haha onu bende dusunuyorum. hatta mozilla jetpack kutuphanesi ile basladım ufak ufak yazmaya :)
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
şu var : http://www.tahribat.com/Forum-Tbt-Sayfalama-0-1-103150/1/sayfalama/
-----------------------------veyy o daha güzelmiş :D
Pm controller vb. scriptlerde yapacağım ama ilerleyen zamanlarda şuan vaktim pek olmuyor :)
-----------------------------haha onu bende dusunuyorum. hatta mozilla jetpack kutuphanesi ile basladım ufak ufak yazmaya :)
-----------------------------jetpack ne iş görüyor hacı userscriptste varda ne olduğunu anlamadım :D güzel bişeyse onada dadanıyım
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
şu var : http://www.tahribat.com/Forum-Tbt-Sayfalama-0-1-103150/1/sayfalama/
-----------------------------uzun zamandır kullanıyorum. Gerçekten yararlı.
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
şu var : http://www.tahribat.com/Forum-Tbt-Sayfalama-0-1-103150/1/sayfalama/
-----------------------------veyy o daha güzelmiş :D
Pm controller vb. scriptlerde yapacağım ama ilerleyen zamanlarda şuan vaktim pek olmuyor :)
-----------------------------haha onu bende dusunuyorum. hatta mozilla jetpack kutuphanesi ile basladım ufak ufak yazmaya :)
-----------------------------jetpack ne iş görüyor hacı userscriptste varda ne olduğunu anlamadım :D güzel bişeyse onada dadanıyım
-----------------------------https://jetpack.mozillalabs.com/
burada detaylı acıklama var hacı :D
-
tbt sayfalama kesinlikle vazgeçilmezimdir
pm habercisi oalrak da msnplus eklentisi yapıldı yayınlandı oda iidir
sizinkini de görmek isteriz :)
-
yasin_55 bunu yazdı:
-----------------------------
tbt sayfalama kesinlikle vazgeçilmezimdir
pm habercisi oalrak da msnplus eklentisi yapıldı yayınlandı oda iidir
sizinkini de görmek isteriz :)
-----------------------------Aslında bu konu altına millet istediklerini yazsa daha da iyi olur en azından aynı uygulamadan 3-5 tane çıkmaz :D herkes fikrini söylese güzel eklentiler çıkar diye düşünüyorum.
-
yasin_55 bunu yazdı:
-----------------------------
tbt sayfalama kesinlikle vazgeçilmezimdir
pm habercisi oalrak da msnplus eklentisi yapıldı yayınlandı oda iidir
sizinkini de görmek isteriz :)
-----------------------------hoca pm eklentisini msn plus ıcın ben yazdım ama en son calısmıyordu :) holy kodlarda deısıklık yaptıgı ıcın
-
Son sayfaya gitme mevzusu zaten varm farklı bir script daha yazayım dedim :) bu script üyelerin online olup olmadığını kontrol edip online ise nickini yeşil değilse kırmızı yapıyor.
Script linki : http://userscripts.org/scripts/show/93837