TBT İçin Ufak Bir Öneri
-
Mi,llet sitenin yurtdışı hiti ne kadar bilmiyorum ama tbt programları sayyesinde mutlaka siteye giren yabancılar oluyordur. diyorum ki sitenin header a sağ tarafa ufak bi Turk bayragı koysak nasıl olur? yorumlarınızı bekliyrm hadi kolay gelsin...
-
bide altta cıkan sayfa rakamları üstte de olmalı rahat kullanım için
-
İngiliz sitelerinde ingiliz bayrağımı varda bizimkinde türk bayrağı olsun hoca :)
Ucuz milliyetcilikle yok bizim işimiz...
Numaraların alta eklenmesinin sebebi, insanların en azından yukarıdan aşağıya gelene kadar konuyu okumalarını sağlamak zorlada olsa... -
pekü :)
-
1 türk bayragı 1 bozkurt 1 de hacker yazısı tamam :) alemin yeni heykırı belli olurdu :)
-
ne bozkurtu yaa türk bayrağına iğrençlik katan şeyler onlar
yok kurt koyuyolar yok bilmem neler. Türk bayrağı dediğin 1 Ay Bir Yıldız dan oluşur. ( BAYRAĞIMIZA İTİ KÖPEĞİ SEMBOLİZE ETMENİN NE ANLAMI WAR A.K ! ) -
it köpek dediğin şey bir milletin özgürlük semboludur!
Lafı uzatmayım sonra polemik olcak. -
gerek yok abücüm herkes bu siteyi bilr ben bu dediginizi ilk tbt ye ye oldugumda dmeiştim holye söylemiştim ama anlattıklarıdna sora gerek yok demişti ebiz kimseye benzemeyiz içimizde miiliyetci olmayanlar bu vatanı sevmeyenlerde var sevenlerde avr herkes özgürdür burda ama fazla ileri gidilmedikce bencede ucuz şeylere gerek yok
-
it köpek neden özgürlük sembolu olsun aq. hayvanmıyız biz aq. daha düzgün bi simge neden seçilmesin (Bayrak için değil)?
-
sen it köpek diye düşünebilirsin ama Bozkurt İslamiyet öncesi Türk tarihinden beri biz Türklerin Bağımsızlık sembolü olup Bayraklarımızda yer almıştır , Atalarımız savaş esnasında düşmandan sayıca daha az olduklarını anladıkarı zaman kendilerini kurt gibi görüp onların düşmana saldırı planını örnek almışlardır Bkz.Kurt kapanı , Hilal taktiği vs. , ayrıca dünyada hayvanları simge olarak gören tek ırk biz değiliz , İran'lılar pars'ı ingilizler Aslan'ı Amerikalılar Beyaz başlı kartal'ı sembol olarak kullanırlar .. Bir dahakisinde yazmak istediğin şeyleri iyice bi mantık süzgecinden geçir öyle yaz sayın patavatsız dostum HolyDemon ...
-
onların taktiğini kullanacaksın diye onların isim vs. lerini kullanamn gerekemez. konu sapıyo naşka bi platforda görüşmek dileğiyle... :P
Toplam Hit: 2097 Toplam Mesaj: 12
