TBT Kalitesi Ve Korkusu...
-
evet arkadaşlar demin ne zaman üye olduğumu bilmediğim bir siteye bir mesaj çekmem ile tahribatı sormaları bir oldu =)
işte olay yaratan link; http://www.geyikhane.com/forums/yeniymisim-t21301.html?p=285159#post285159
inceleyin anlayacaksınız =)
dip not: konuyu doğru yere açtım diye düşünüyorum ama yanlış yerde olabilir anlayışla karşılayın =)
-
sorma hoca adamlar bariz tırsmış =)
sizin aranıza kim niye sızsın ya, belki de elemanlar wc den :P
-
zamanında internet kafelerde(belki hala aynıdır) tahribata giripte cafe sahibi gördüğü zaman cinayet sebebiymişçesine tutum sergileyen cafe sahiplerini bilirim ben:)
-
afet :D
-
adama bak ya aramıza sızmaya çalışanlar olabilir diyo :) görende sitede gizli faaliyetler yapılıo sanıcak mq :D
-
alemm adamsın ya:)
-
iMPaLa bunu yazdı:
-----------------------------
zamanında internet kafelerde(belki hala aynıdır) tahribata giripte cafe sahibi gördüğü zaman cinayet sebebiymişçesine tutum sergileyen cafe sahiplerini bilirim ben:)
-----------------------------aynen hoca, cafelerden girmem ben genelde buraya =)
malum ibiş dolu ortalık :| =)
-
nimetten sayıyolar kendilerini ..töbe töbe ya hiç tarzım deil ama söylemiş oldum bi kere :S
-
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------evet arkadaşlar demin ne zaman üye olduğumu bilmediğim bir siteye bir mesaj çekmem ile tahribatı sormaları bir oldu =)
işte olay yaratan link; http://www.geyikhane.com/forums/yeniymisim-t21301.html?p=285159#post285159
inceleyin anlayacaksınız =)
dip not: konuyu doğru yere açtım diye düşünüyorum ama yanlış yerde olabilir anlayışla karşılayın =)
-----------------------------bızzatt bn bu olaya sahıt oldum canlı canlı bıraz koku sarmıtı etrafıı S: :D: DD :D
-
amk aralarına sızmak istesen niye tbtdeki nickini kullanasın :|
hem mal hem tırsak bunlar yaw :D :D :D
-
adamlar da bir misafir perverlikle karşılamaya çalışmışlar aslında ayıp mı ettim ne :P =)
