

TBT Özel 2.Hosting Kampanyası Bu Sefer Hediyeli :) Kaçırmayın Üzülürsünüz.
-
MosgzA bunu yazdı:
-----------------------------http://ayvaz.web.tr/ ortagıyım
edit: hosting domain satışları yapıyorum
-----------------------------
tabi olur satın alırım senden neden olmasın şirket adını ve vergi numaranı alabilirmiyim acaba? -
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
Antishock özelliği bile var discmanin walla kaçakçılığa falan mı bulastın nasıl olur bunları bu fiyata verirsin :D
-----------------------------yok hocam neden bulaşayım zaten 2 tane büyük elektronik bilgisayar vs. üzerine işyerimiz var gerek yok :)
+ kaçak olsa garantisi olmaz :) fatura kesemem vs. vs. işte. -
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------ch40t1c bunu yazdı:
-----------------------------
Aga hostlar fena sayılmaz ama cd caların modası geçti be, onun yaerine mp3 player falan verseydin daha çok tutardı bence .
-----------------------------
la 20 ytl lik 1 gb mp3 ler var :) host da 30 de 50 ytl ye satardın olum hostları :)Buzul sana satış danışmannlığı yapabilirim ücret karşılığı gelirini %40 arttırma vaadinde bulunuyorum :)
-----------------------------
olm sende o yetenek olsa host işini bırakmazdın :)
valla beyler flash bellek normal mp3 çalar vs. düşündüm ama geri vazgeçtim onlar sonraki iş 3-4 ay sonra yaparız onları. -
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
MosgzA bunu yazdı:
-----------------------------http://ayvaz.web.tr/ ortagıyım
edit: hosting domain satışları yapıyorum
-----------------------------
tabi olur satın alırım senden neden olmasın şirket adını ve vergi numaranı alabilirmiyim acaba?
-----------------------------tabi aypi ajans casting ve bilişim hizmetler
v.dairesi . zincirlikuyu
v.no 5530162563www.ayvazhosting.com
http://aypiajans.com/
hissem olan şirketler..
-
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
MosgzA bunu yazdı:
-----------------------------http://ayvaz.web.tr/ ortagıyım
edit: hosting domain satışları yapıyorum
-----------------------------
tabi olur satın alırım senden neden olmasın şirket adını ve vergi numaranı alabilirmiyim acaba?
-----------------------------Fatura isteyen olursa + %18 kdv Eklenecektir.
diyen biri için iddalı bi laf olmadı mı ?
-
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------ch40t1c bunu yazdı:
-----------------------------
Aga hostlar fena sayılmaz ama cd caların modası geçti be, onun yaerine mp3 player falan verseydin daha çok tutardı bence .
-----------------------------
la 20 ytl lik 1 gb mp3 ler var :) host da 30 de 50 ytl ye satardın olum hostları :)Buzul sana satış danışmannlığı yapabilirim ücret karşılığı gelirini %40 arttırma vaadinde bulunuyorum :)
-----------------------------
olm sende o yetenek olsa host işini bırakmazdın :)
valla beyler flash bellek normal mp3 çalar vs. düşündüm ama geri vazgeçtim onlar sonraki iş 3-4 ay sonra yaparız onları.
-----------------------------
daha çok kar bırakan işler yapıyorum :)=memur gibi aylık gidip paramı çekiyom olum :) hemde kimsenin ağız kokusunu çekmiyorum:)=
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------ch40t1c bunu yazdı:
-----------------------------
Aga hostlar fena sayılmaz ama cd caların modası geçti be, onun yaerine mp3 player falan verseydin daha çok tutardı bence .
-----------------------------
la 20 ytl lik 1 gb mp3 ler var :) host da 30 de 50 ytl ye satardın olum hostları :)Buzul sana satış danışmannlığı yapabilirim ücret karşılığı gelirini %40 arttırma vaadinde bulunuyorum :)
-----------------------------
olm sende o yetenek olsa host işini bırakmazdın :)
valla beyler flash bellek normal mp3 çalar vs. düşündüm ama geri vazgeçtim onlar sonraki iş 3-4 ay sonra yaparız onları.
-----------------------------
daha çok kar bırakan işler yapıyorum :)=memur gibi aylık gidip paramı çekiyom olum :) hemde kimsenin ağız kokusunu çekmiyorum:)=
-----------------------------
düzgün yapsan neden çekesinki millet ağız kokusunu :) host açmak kadar basit bir olay yok dünyada :) -
MosgzA bunu yazdı:
-----------------------------
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
MosgzA bunu yazdı:
-----------------------------http://ayvaz.web.tr/ ortagıyım
edit: hosting domain satışları yapıyorum
-----------------------------
tabi olur satın alırım senden neden olmasın şirket adını ve vergi numaranı alabilirmiyim acaba?
-----------------------------tabi aypi ajans casting ve bilişim hizmetler
v.dairesi . zincirlikuyu
v.no 5530162563www.ayvazhosting.com
http://aypiajans.com/
hissem olan şirketler..
-----------------------------şirket değilmisiniz ?
-
elmasekeri bunu yazdı:
-----------------------------
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
MosgzA bunu yazdı:
-----------------------------http://ayvaz.web.tr/ ortagıyım
edit: hosting domain satışları yapıyorum
-----------------------------
tabi olur satın alırım senden neden olmasın şirket adını ve vergi numaranı alabilirmiyim acaba?
-----------------------------Fatura isteyen olursa + %18 kdv Eklenecektir.
diyen biri için iddalı bi laf olmadı mı ?
-----------------------------
yok la ne alacam benim aldığım yer iyi bilinen sağlam bir yer zaten bu ismi yeni duydum daha :) -
MosgzA bunu yazdı:
-----------------------------http://ayvaz.web.tr/ ortagıyım
edit: hosting domain satışları yapıyorum
-----------------------------
Sanki microsoft ortagı adam :D
basit bi hosting sitesi :)
Harbi anlamıyorum html in "h" sini bile bilmeyen adam host satıyor :S