TBT Özel Beğen Butonu
-
PoLiZei bunu yazdı:
-----------------------------
Ahmet konu açsa mehmet yorum yapsa, ali mehmet'in yorumunu beğense :)
-----------------------------ahmet mehmete mehmet aliye sonra aliye mi? :D
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
rip olayı da olsun. hatta puan kazanılsın bi çok şeyden ödül alalım :D en yüksektede holyone ile mum ışığında yemek olsun
-----------------------------FCN Bunu Beğendi.
(deneme yapıodum :P )
-
archille bunu yazdı:
-----------------------------
hocam zaten alıntı yap diye bir seçeneğimiz var daha iyi değilmi sence..:)
----------------------------- -
bak mesela yukarda yaptığım olay ;
archille nin yorumunakatılıyorum demek :) aynısını yazmaktansa alıntı yapıyorum oluyo bitiyo :)
diğer bi manayla da beğenmiş oluyorum :)
gerek yok bence beğen e felan facevari şeler bunlar :) bu işin sonu mürid taglemeye kadar gider @MaviGozluDev diyerek felan o iş yaş :) -
bence gereksiz. konunun alt tarafında saçma ve görüntü kirliliği oluşuyor.
sonra imzalar değişecek imzaya dur beğenmedin yorum yaz gibi saçma sapan imzalar meydana çıkacak böylesi daha iyi... Yenilik her zaman birşeyler eksiltir emin ol. -
baya zaman gecmis ama up.. evet begen butonu istiyoruz sevgili yöneticiler..
