Tbt Sade Wallpaperlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    NapsteR bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.ozgunortam.org/extra/tbt.jpg

     buyrun buda benden bi calısma yorumlarnzı bekliyorum arkadaslar iyi kötü birde arkaplanda gercekten güzel duruyor...

     

     

    ayrı bi konu acmak istemedim biresim için ...


    -----------------------------
    abü daha modern bi font kullansan hoş bi wallpaper olurdu. yanlış anlamada ateri fontu gibi..

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek
    tesekkurler tugrul baba wp we banner yapımları için iyi işimize yarayabilir keşke bide yorum yapıwerseydin...:)

    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Ben şahşen ekranı kalayacak kadar büyük fontlarda yazı ve şekil pek sevmiyorum..Tabiki benim zevkim bu..Seninde emeğine sağlık..

    Tuğrul baba saol link için


    "Less is More"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    Fistandantilus bunu yazdı:
    -----------------------------

    designerınkilerden sonra gördüğüm en cici volpeypırlar hocam :)

    http://img182.imageshack.us/img182/7694/tbtarma1280x800copymu3.jpg

    buna bayıldım arka plan yaptım.


    -----------------------------

    evet bu cok güzel olmuş ^^ 


    bassinyourface
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek

    düşünceleriniz  için tesekkurler "fistan" we "kaanabak" bunları degerlendirip bi kaç tane daha yapmayı düşünüyorum...

     

    bu arada konunun asıl sahibi "kaanabak" kusura bakma böle senin konun saptırmak istemezdim ama bi wp için konu acmayayım dedim 3.wp cok güzel olmus bu arada...


    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    kaanabak bunu yazdı:
    -----------------------------

    tbt arma 2

    http://img134.imageshack.us/img134/7463/tbtarma2copyfv3.jpg


    -----------------------------
    aga arkaplan rengini ve kullandıgın brush yada font herneyse , daha farklılarını kullansaydın daha güzel olurdu, ilk yaptıgın armaya benzemese iyi olurdu bence.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    Montaj bu montaj :D :D

    "Less is More"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    belli belli :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Laugh
    Laugh's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Ellerinize sağlık çoğu hoş olmuş.Devamını bekliyorum:)

    Bundan boyle herkez ederi kadar...
Toplam Hit: 4292 Toplam Mesaj: 32