TBT Sakarya Buluşması Nisan 2013
-
bu pazar taksim artık başka zamana :|
-
Ben de gelirim, beni de yazın.
-
Bu Saü 1. sınıf tayfadan neden ses seda çıkmıyor lan,
-
oğuzla benide yaz hacı
-
2 gün var daha belli değil bişey. Gökmen durumları sen biliyosun hacı. Durumlar düzelirse gelebiliriz ;)
-
bende gelemk isterdim ama gelemem büyük ihtimalle... gelecek olursam yazarım
-
up
-
Kim geliyo şimdi nerdesiniz laaan.
-
beyler geç saat yapalımbu işi yetiştirmem gereken ödev var
-
ucenmi bunu yazdı
beyler geç saat yapalımbu işi yetiştirmem gereken ödev var
bende de ortalık karışık aga, ödev çok
Toplam Hit: 4735 Toplam Mesaj: 36
