TBT Tshirt İstek
-
kardeş isteyen 100 adet insanı bi yere yazalım arkadaşda bastırsın yalnız tshirtler bizden mi o olayı anlamadım basım 3tl geliyormuş kişi başına ama tshirt ne kadar tutar ki ?
-
2008 tişörtünü streç oldu şeyh bi el atın da kurtulalım bu dertten. ben 2 tane alırım en düşük ihtimal değişe değiş. miss
2008 baskısı çok şahaneydi. noktalar dışında sapasğlam.
-
whopper bunu yazdı
2008 tişörtünü streç oldu şeyh bi el atın da kurtulalım bu dertten. ben 2 tane alırım en düşük ihtimal değişe değiş. miss
2008 baskısı çok şahaneydi. noktalar dışında sapasğlam.
Yönetimden destek beklyrz.
-
ee ne zaman basıyoruz tişörtleri?
-
Valla ben eski sine bile razıyım

http://imageshack.us/photo/my-images/89/tbt2y.jpg/
2 renk eski baskı buna razıyım bundan iyisi yok xxl istiyorum 2 adet :D
-
Bende alacağumm ne zaman organizasyon falan yapılır acaba ?
-
yönetim istifa sesleri yükselmeye başlayacak yakında
-
UNKN0WN bunu yazdı
Bende alacağumm ne zaman organizasyon falan yapılır acaba ?
:D kardeşim burda boşa uğraşıyoruz bu tür bi etkinlik yapılacağı zaman site yönetimi bildiriyor
1. mesaja konuyu sabitliyor ayrıca ana sayfada bu işe yer ayrılıyor
biz sadece şansımızı deniyoruz :D
bu baya zor bi iş neden
1.tasarım
2.t.shirt kaliteli bulmak
3.kaliteli baskı
4.herkesten paraları toplamak
5.herkesin adresini doğru almak
6.her t-shirti doğru bedeni doğru ardese postalamak
7.eksikler - fazlalıklar
kaybolanlar sonradan geç kalanların istekleri vs vs vs8.paramı yolladım kargo bana gelmedi :? uğraş dur durumu
yani meşakatli bi iş ADAMLAR HAKLI ben olsam kıvıramazdım bu işi :D
UMARIM BU SENE OLACAK
-
bir baş kaldırı görüyorum sanki :o
beyler teşkilâtlanmayın şeyh hepinizi yakar :w -
ershn bunu yazdı
bir baş kaldırı görüyorum sanki :o
beyler teşkilâtlanmayın şeyh hepinizi yakar :wbu kadar ısrara taş olsa çatlar ya :D
