[TBT] Yaz Tatili Buluşması
-
kamp fln guzel yaa amk kiskandim :S
-
http://www.genclikhizmetleri.gov.tr/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=89
ben buna gitmeyi düşünüyorum trabzon zigana yaylası oraya giden bilen varmı
-
güzel bu kamplar özellikle ortamları fln daha önce gitmiştim bi kaç kere
ama bu kamp 18-24 yaş arası :D sen 17 sin galiba daha :D
teomanın daha 17 sini söyle :P :D
çeşmeye git orası güzelde aralarında en böyük sen olursun bebelerle takılırsın artıkın :D hemde beleş :P :D
-
89luları alıyolar baktım
ayrıca 89lular oy bile kullanıyo bea
-
güzel miş walla para bulup gidelim mi nedersiniz paintball da :D dağıtırız artık :)
-
ziganaya gidiyorum gelen varmı
:)
Toplam Hit: 2252 Toplam Mesaj: 17
