TC Kimlik Kontrol

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkiak
    furkiak's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2014
    Erkek

    merhabalar.

    üyelik işlemi sırasında adamın girdiği ad soyad doğum tarihi tc kimlik numarasının doğru olup olmadığını teyit etmek istiyorum bunu nasıl yapabilirim acaba asp.net te varmıdır devletin bize sunduğu bir kontrol mekanizması yada bizim geliştirdiğimiz illegal bir yok. api vs


    Android Mobil Uygulama - Web Sitesi - Masaüstü Yazılım yapılır. Vitaminsiz Palyaço
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    Hocam ben çok aradım da hiçbir sonuca ulaşamadım. Devletin böyle bişey sunduğu falan yok :D Illegal varsa vardır


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buzukatak
    buzukatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2010
    Erkek
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    sürat kargonun sitesinde kredili kargo kısmına üye olmak istersen tc kimlik ve isim doğum tarihi doğrulaması yapıyor.

    arkadaşın tc yi girip kendi ismimle denedim hata verdi, nası yapıyor bilmiyorum ama bi şekilde kontrol ediyolar.


    goo.gl/qBNZmW
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı

    Hocam ben çok aradım da hiçbir sonuca ulaşamadım. Devletin böyle bişey sunduğu falan yok :D Illegal varsa vardır

    yeterince bakmamışsın

     

    https://tckimlik.nvi.gov.tr/Service/KPSPublic.asmx?op=TCKimlikNoDogrula

    burdan sorgulayabilirsin

    SOAP la çalışıyor, soap ın ne olduğunu ve nasıl kullanıldığını öğrenmeniz gerekebilir


    black implies white, self implies other, life implies death.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkiak
    furkiak's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2014
    Erkek
    buzukatak bunu yazdı

    günlük limit falan varmı hocam bilgin varmıdır


    Android Mobil Uygulama - Web Sitesi - Masaüstü Yazılım yapılır. Vitaminsiz Palyaço
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    nurulmac11 bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı

    Hocam ben çok aradım da hiçbir sonuca ulaşamadım. Devletin böyle bişey sunduğu falan yok :D Illegal varsa vardır

    yeterince bakmamışsın

     

    https://tckimlik.nvi.gov.tr/Service/KPSPublic.asmx?op=TCKimlikNoDogrula

    burdan sorgulayabilirsin

    SOAP la çalışıyor, soap ın ne olduğunu ve nasıl kullanıldığını öğrenmeniz gerekebilir

    Bunu biliyorum da girdileri düzgün vermessen hep false dönüyor. Yani sadece TC kimlik ile bakamıyorsun. Girdileri verip deneyebilirsiniz. 

    EDİT ; Halen öyle ben denedim gene 5 dk önce kendi bilgilerimle false dönüyor doğum yılını 14051453 şeklinde girdim ben mi yanlış yapıyorum acep

    MhmdAlmz tarafından 24/Nis/17 15:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    sürat kargonun sitesinde kredili kargo kısmına üye olmak istersen tc kimlik ve isim doğum tarihi doğrulaması yapıyor.

    arkadaşın tc yi girip kendi ismimle denedim hata verdi, nası yapıyor bilmiyorum ama bi şekilde kontrol ediyolar.

    @buzukatak ın paylaştığı servisle yapılıyor dediğin hocam


    Titanyumun gücü adına!!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buzukatak
    buzukatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2010
    Erkek

    @furkiak Yılların API'si bu. Aşırı deneme yapıp suistimal etmedikçe bir sorun olacağını sanmıyorum. True / False döndürüyor nihayetinde o yüzden herkese açık.


    anlıyorum.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkiak
    furkiak's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2014
    Erkek
    buzukatak bunu yazdı

    @furkiak Yılların API'si bu. Aşırı deneme yapıp suistimal etmedikçe bir sorun olacağını sanmıyorum. True / False döndürüyor nihayetinde o yüzden herkese açık.

    suistimal kesinlikle etmeyi düşünmüyorum hocam adamın tc si adı soyadı doğum yılını göndericem true gelecek tamam diyeceğim tek gayem bu :D sadece yani ilerleyen zamanalrda günlük site hiti artarsa herhangi bir sorun yaşamamak adına dedim. çünkü bi zamanlar devletin böyle bir sistemi için sorgu başına para talep ettiğini falan duymuştum


    Android Mobil Uygulama - Web Sitesi - Masaüstü Yazılım yapılır. Vitaminsiz Palyaço
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı
    nurulmac11 bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı

    Hocam ben çok aradım da hiçbir sonuca ulaşamadım. Devletin böyle bişey sunduğu falan yok :D Illegal varsa vardır

    yeterince bakmamışsın

     

    https://tckimlik.nvi.gov.tr/Service/KPSPublic.asmx?op=TCKimlikNoDogrula

    burdan sorgulayabilirsin

    SOAP la çalışıyor, soap ın ne olduğunu ve nasıl kullanıldığını öğrenmeniz gerekebilir

    Bunu biliyorum da girdileri düzgün vermessen hep false dönüyor. Yani sadece TC kimlik ile bakamıyorsun. Girdileri verip deneyebilirsiniz. 

    Sadece TC numarası girip doğruluğunu mu kontrol etmek istiyorsunuz yoksa girilen TC nin o kişiye ait olup olmadığınımı kontrol etmek istiyorsunuz?

    Eğer isteğiniz kişiyi doğrulamaksa veriyi doğru girmek zorundasınız zaten. Yok girilen TC gerçekten TC numarasımı kontrol etmek istiyorsanız algoritmasına göre doğru yanlış kontrolünü kendinizde yapabilirsiniz. Bunun dışında TC yi vereyim bana ad soyad gibi bilgileri dönsün olayı yasal zeminde mevcut değil zaten.


    Titanyumun gücü adına!!!
Toplam Hit: 2286 Toplam Mesaj: 18
kontrol tc kimlik