Tcdd İşçi Alımı
-
sa müridler , bir raylı sistemci olarak şu an beyin *mcıklaması geçiriyorum :)
mq ikinci mezunlarız birinci mezunlar kral gibi 43 le memur oldu, bize gelince yok önlisans alacaz yok kpss den 60 üzeri alması lazım , yok işci olarak alacaz bir sürü saçmalık vs vs oldu. gün itibari ile de tcdd nin sitesinde yayınlanan duyuruda işçi olarak personel alacaklarını duyurmuslar işkur a başvurmak gerekiyormus vs.
simdi ben isyan mı edeyim ne b*k yiyeyim. başvurayım işçi olarak mi gireyim.. siz ne diyosunuz hocalar ? -
dayı varsa herşey mümkün
burası mümkünlü
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------dayı varsa herşey mümkün
burası mümkünlü
-----------------------------ne yapim ben şimdi mürüdüm :)
-
ByMusty bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------dayı varsa herşey mümkün
burası mümkünlü
-----------------------------ne yapim ben şimdi mürüdüm :)
-----------------------------
konuyu gizli yapsaydın sana öyle torpil olayları anlatırdımkineyse 657 ye tabi olduktan sonra işçi ol fark yapmaz :R
bizim gumuservi adliyede kuyruğa girmişti star haberde görmüştüm heheh :) işsizler topluluğu
-
az daha erken söyleseydin gizliye çevirirdim :)
hayırlısı bakalım bekliyoruz :) -
ne okudun hocam sen ?
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------ne okudun hocam sen ?
-----------------------------Erzincan Anadolu Teknik Lisesi - Raylı sistemler işletmeciliği
Şuanda Refahiye myo - raylı sistemler işletmeciliğindeyim :) çift çift :) -
Kpss ye ılk gırısım :) Suan unıv de okuyorum ama kpss den 67 aldım ama bıyerlere nasıl basvuru ve nerelere basvuru yapacagım acıkcası pek arastırma yapmadım...Bıraz belescılık olacak ama eger saglambır kaynak varsa kpss den sonra nerelere basvuracagımız hakkında,Lınk atabılır mı?
Sımdıden tesekkurler,ve belescılık yaptıgım ıcın ozur dılerım:)
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------Kpss ye ılk gırısım :) Suan unıv de okuyorum ama kpss den 67 aldım ama bıyerlere nasıl basvuru ve nerelere basvuru yapacagım acıkcası pek arastırma yapmadım...Bıraz belescılık olacak ama eger saglambır kaynak varsa kpss den sonra nerelere basvuracagımız hakkında,Lınk atabılır mı?
Sımdıden tesekkurler,ve belescılık yaptıgım ıcın ozur dılerım:)
-----------------------------bende 67 aldım :) takip et babayı :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
dayı varsa herşey mümkün
burası mümkünlü
-----------------------------bu lafı tuttum imza ediyom :)
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
dayı varsa herşey mümkün
burası mümkünlü
-----------------------------imza yanlış olmus hocam xD
bu lafı tuttum imza ediyom :)
-----------------------------
