folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tebrik Ediyorum Muhoweb Arkadasim



Tebrik Ediyorum Muhoweb Arkadasim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    yapma deca günah :D

    kendinize ayığ olunuz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    burakx bunu yazdı:
    -----------------------------

    harbiden helal olsun.arkadaş 91 dogumlu, heralde ilk girişinde yaptı bu puanı.gerçekten harikasın kardeş.bu arkadaşı tahribattan kaçırmayalım :)


    -----------------------------
    Nası 91 doğumlu abi ya:| 91 liler bu sene giremez ki seneye girer ancak erken yazılma fln durumu yoksa yanlış bilgidir 90 lı flndır.Tebrkler darısı başıma demiycemde o sıralamaların yanına 1 0 olsada yeter:P 2'ye de fit olurum aslında.

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    91liler 2 sene sora girer, bu sene giricek olanlar 90lılar..

    girmis olanlarda 89..

    bnde 91liyim ordan bliyorum xD 


    en cok nick dei$tiren mürid
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    hayallerimdeki puanlar :) hayallerimde kalacaklar :D

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kocak33
    kocak33's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    helal olsun başarılarının devamını dilerim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    lam bu da fake değil dimi :D tam 2 kere fake yolladılar vay aq diye sevindim sonra şaka lan dediler... neyse.. tebrikler kardeşim ;)

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

     

     

    Helal olsun  , güzel bir hackleme  :)

     

    şimdi de  ÖSYM nin bilgisayarına nasıl girdiğini açıklada seneye  tahribatın tamamı  derece  yapsın  :))

    tekrar tebrikler , 

     

     

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    heyt maşallah be helal sana.

    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhoweb
    muhoweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Erkek
    nakamura2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    burakx bunu yazdı:
    -----------------------------

    harbiden helal olsun.arkadaş 91 dogumlu, heralde ilk girişinde yaptı bu puanı.gerçekten harikasın kardeş.bu arkadaşı tahribattan kaçırmayalım :)


    -----------------------------
    Nası 91 doğumlu abi ya:| 91 liler bu sene giremez ki seneye girer ancak erken yazılma fln durumu yoksa yanlış bilgidir 90 lı flndır.Tebrkler darısı başıma demiycemde o sıralamaların yanına 1 0 olsada yeter:P 2'ye de fit olurum aslında.
    -----------------------------

    Doğru 91'liyim. 1 sene erken başladım, lise de 3 seneydi. Öyle olunca 16 yaşında üniversiteli olduk işte :) Herkese teşekkürler bu arada :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakx
    burakx's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    muhoweb bunu yazdı:
    -----------------------------
    nakamura2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    burakx bunu yazdı:
    -----------------------------

    harbiden helal olsun.arkadaş 91 dogumlu, heralde ilk girişinde yaptı bu puanı.gerçekten harikasın kardeş.bu arkadaşı tahribattan kaçırmayalım :)


    -----------------------------
    Nası 91 doğumlu abi ya:| 91 liler bu sene giremez ki seneye girer ancak erken yazılma fln durumu yoksa yanlış bilgidir 90 lı flndır.Tebrkler darısı başıma demiycemde o sıralamaların yanına 1 0 olsada yeter:P 2'ye de fit olurum aslında.
    -----------------------------

    Doğru 91'liyim. 1 sene erken başladım, lise de 3 seneydi. Öyle olunca 16 yaşında üniversiteli olduk işte :) Herkese teşekkürler bu arada :)
    -----------------------------
    ben direk tc kimlik no sayfasından kontrol ettim. o yüzden biliyordum 91li oldugunu.eee kardeş nereye gireceksin bu puanla :)

    Cesaret , Asalet , Adalet
Toplam Hit: 5241 Toplam Mesaj: 47