Tebrik Ediyorum Muhoweb Arkadasim
-
yapma deca günah :D
-
burakx bunu yazdı:
-----------------------------harbiden helal olsun.arkadaş 91 dogumlu, heralde ilk girişinde yaptı bu puanı.gerçekten harikasın kardeş.bu arkadaşı tahribattan kaçırmayalım :)
-----------------------------
Nası 91 doğumlu abi ya:| 91 liler bu sene giremez ki seneye girer ancak erken yazılma fln durumu yoksa yanlış bilgidir 90 lı flndır.Tebrkler darısı başıma demiycemde o sıralamaların yanına 1 0 olsada yeter:P 2'ye de fit olurum aslında. -
91liler 2 sene sora girer, bu sene giricek olanlar 90lılar..
girmis olanlarda 89..
bnde 91liyim ordan bliyorum xD
-
hayallerimdeki puanlar :) hayallerimde kalacaklar :D
-
helal olsun başarılarının devamını dilerim
-
lam bu da fake değil dimi :D tam 2 kere fake yolladılar vay aq diye sevindim sonra şaka lan dediler... neyse.. tebrikler kardeşim ;)
-
Helal olsun , güzel bir hackleme :)
şimdi de ÖSYM nin bilgisayarına nasıl girdiğini açıklada seneye tahribatın tamamı derece yapsın :))
tekrar tebrikler ,
-
heyt maşallah be helal sana.
-
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
burakx bunu yazdı:
-----------------------------harbiden helal olsun.arkadaş 91 dogumlu, heralde ilk girişinde yaptı bu puanı.gerçekten harikasın kardeş.bu arkadaşı tahribattan kaçırmayalım :)
-----------------------------
Nası 91 doğumlu abi ya:| 91 liler bu sene giremez ki seneye girer ancak erken yazılma fln durumu yoksa yanlış bilgidir 90 lı flndır.Tebrkler darısı başıma demiycemde o sıralamaların yanına 1 0 olsada yeter:P 2'ye de fit olurum aslında.
-----------------------------
Doğru 91'liyim. 1 sene erken başladım, lise de 3 seneydi. Öyle olunca 16 yaşında üniversiteli olduk işte :) Herkese teşekkürler bu arada :) -
muhoweb bunu yazdı:
-----------------------------
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
burakx bunu yazdı:
-----------------------------harbiden helal olsun.arkadaş 91 dogumlu, heralde ilk girişinde yaptı bu puanı.gerçekten harikasın kardeş.bu arkadaşı tahribattan kaçırmayalım :)
-----------------------------
Nası 91 doğumlu abi ya:| 91 liler bu sene giremez ki seneye girer ancak erken yazılma fln durumu yoksa yanlış bilgidir 90 lı flndır.Tebrkler darısı başıma demiycemde o sıralamaların yanına 1 0 olsada yeter:P 2'ye de fit olurum aslında.
-----------------------------
Doğru 91'liyim. 1 sene erken başladım, lise de 3 seneydi. Öyle olunca 16 yaşında üniversiteli olduk işte :) Herkese teşekkürler bu arada :)
-----------------------------
ben direk tc kimlik no sayfasından kontrol ettim. o yüzden biliyordum 91li oldugunu.eee kardeş nereye gireceksin bu puanla :)
Toplam Hit: 5241 Toplam Mesaj: 47
