Teefon Çalındı Mail Geldi!...
-
ya saçmalamayın arkadaşlar adını soy adını bulsa mailline nasıl ulaşacak bir sürü sağlayıcı var o iş sakat bence Telefonu seni tanıyan biri çaldı şimdide satmaya çalışıyo sana yada pişman oldu verecek. sen şikayetçi olduysan telefonu kullanamıyordur salak anca yurt dışında kullanabilir. Türk operatörleri kilit vurmuştur ...
-
eray bunu yazdı:
-----------------------------
rer_hack bunu yazdı:
-----------------------------öss sınavından 1 hafta önce lg shıne markalı telefonum gasp yoluyla kurban oldu
-----------------------------
ya gereksiz olacak ama öss sınavı olmaz öss(öğrenci seçme sınavı) yeterli :D kusura bakma dayanamadım
-----------------------------===>> Gonya ne ola ki birader?
-
abi poliste de savcılıkta da umut yok telefon işinde onlar filmlerde oluyo istediğinkadar yırtın dilekçe yaz adliyelerde sabahla ama bi türlü bulamıyolar bizim de 2 tane telefonumuz çalındı(biri silahlı gasp) bi türlü bulamadık alınma ama çoktan bi bardak soğuk su içmen gerekiyodu
-
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------===>> Gonya ne ola ki birader?
-----------------------------
kardeş Konya-Karaman tarafında k harfini sürekli kullanan tek kişi bulamassın :D yanlış g dir o..konuyu değiştirmeyelim adamın tel yok ortada
Toplam Hit: 2646 Toplam Mesaj: 15
