Tehlikeli Durumdayım
-
spyrex bunu yazdı:
-----------------------------Her sey ne kdar bosmus degil mi TBT. Allah gecinden versin hadi yarın bir gun birimizden biri ışınlandı öteki tarafa.Butun kırdıgınız kalpler,üzdügünüz insanlar kaldı arkanızda ve bu kişi söyle söyle birisiydi diyecekleri sevdikleriniz ve sizi sevemeyenler.Her seye ragmen hayat cok guzel kardeslerim.Sadece kendi server guvenliğimizi [ hayatımızı] biraz daha ön plana cıkarmamız lazım.
UnutmADAN söyleyeyim.Bu konuyu yetkili kardeslerimiz sabitlesinler ve baslıgına ' HAYATTAN BEKLENTİLERİ KALMAYANLARA' yazsınlar.Bunu bir TBT li kardesiniz olarak sizden rica ediyorum.Hepinizi Cok sewiyorum.Bye :)
Ha ! hayır hayır ben ölmedim.daha kalbini bilerek veya bilmeyerek kırdıgım insanların tekrar kalbini kazanmaya gidiyorum.İftardan sonra yine gelirim.Byes :)
-----------------------------
bu yorumun altına İMZAMI atmak isterim. -
persian bunu yazdı:
-----------------------------svs bunu yazdı:
-----------------------------
kafanız allak bullak olmussa
cinnet getirecek duruma gelmişseniz
beyniniz calısmıyo
sinirden gözleriniz görmüyosa ne yaparsınız
yardım edin rahatlamak istiyom ne yapayım
yüksegemi cıkıyık kafamı buzlu suyamı sokayım
ne yapayım
monitöre kafamı atayım
-----------------------------Ek kontenjandan bir yer çıkmazssada canını sıkma.. ;)
İnan bu hayat senin hayatın ve kimseyi takmaya değmez.. Sonra kafanı duvarlara vurursun... Kendinle barışık ol sakın birşey düşünme,yanlızlığa hapsolma.. Birşeylerle oyalan aklını dağıt... ;)
-----------------------------
ek kontenjan cıkmıssa gönderilmiyosam ne yapayım hoja -
arkadaslar yorumlarınız için cok saolun konu kız konusu degil
kız falan kafama bile takmam aileyle ilgili
benim 2 aydır bekledigim kontenjanda acık var 2 yıllık meslek okulu diye göndermiyolar
göndermiyolar ama
işin içindende cıkmak için biz karısmıyoz
karar senin diyolar
yani sana bırakıyoruz ama
gitmene izin vermiyoruz diyolar
yarın tercihin son günü tercih yaptırmasalar
olacakları bana kestiremiyom
isyan etmek büyük günahtır isyan etmiyorum allah hepimizin sonunu hayır etsin -
oo en iyi çözüm manhunt 2 bul oyna kop
yani oyunda stress at be hacım sonrada yat uyu aileden ne istion onlarda hata yapmamamk için hem laf soluo hem sana bırakıo işte takmaa
-
ya bugn şirkettydm okudum yazıklarını ve akıllı arkadaşların sana verdikleri akılları..:s çok kötü oldum bi evlat nasıl olurda babası için bunları düşünebilir..hayret ettm ya bide sana yok sallandır yok fare zehri kat yok iftira at....tüm bunların hepsi saçmalık...ya baba yaa ne kadar kötü olursa olsun candır kandır..o senn baban bu gerçeği değiştiremezsin..annenle yanlız bırakmak istemiomusun anneni onunla yanlız bırakmamak için öldüreyi düşüncek kadar annene değermi veriosun al annenide üniye beraber git..yaşa orda annenle..bi aba ne kadar kötü olabilir..bilmiyorum belkide ben kız evlat oldğum için daha hassasım..yapma..içinde seni bunu düşünmeye iten şeylerden kaç...bi insanı öldürmek cinayet bunlar ya..üstelik bi baba..seni kınıyorum...belki haddim deil bunları yazmak ama söz konusu bi baba...sende bi gun baba olucaksın.belkide sende farkında olmadan evladına ve karına kötülükler ediceksin..dua+sabır dilemiş bri sana..içindeki şeytana teslim olma..
-
arkadaşım her insanın derdini anlattığı biri vardır. git anlat rahatla içini dök ama sakın kötü şeyler düşünme hayat bitmedi.
bi olayı anlatayım ; bundan üç dört yıl önce bizim bi komşunun oğlu üniversiteyi kazanamamış, babası da çok baskıcı bi adam. çocuğa senden adam olmaz,. senden bi bok olmaz vs vs. baskı yapmış. sonra bi gün köye gitmiş anne baba, çocuk kendini asmıştı. gencecik çocuk 18 yaşında daha.
şunu unutma hiç bişey için hayattan vazgeçilmez. diğerlerinin telafisi vardır. öyle de olur inşallah.
habire 31 çek. beyni uyuşturur.unutkan olursun, hatta kel olursun :D
-
Gez.. yavaş adımlar'la...
-
ed_a bunu yazdı:
-----------------------------
ya bugn şirkettydm okudum yazıklarını ve akıllı arkadaşların sana verdikleri akılları..:s çok kötü oldum bi evlat nasıl olurda babası için bunları düşünebilir..hayret ettm ya bide sana yok sallandır yok fare zehri kat yok iftira at....tüm bunların hepsi saçmalık...ya baba yaa ne kadar kötü olursa olsun candır kandır..o senn baban bu gerçeği değiştiremezsin..annenle yanlız bırakmak istemiomusun anneni onunla yanlız bırakmamak için öldüreyi düşüncek kadar annene değermi veriosun al annenide üniye beraber git..yaşa orda annenle..bi aba ne kadar kötü olabilir..bilmiyorum belkide ben kız evlat oldğum için daha hassasım..yapma..içinde seni bunu düşünmeye iten şeylerden kaç...bi insanı öldürmek cinayet bunlar ya..üstelik bi baba..seni kınıyorum...belki haddim deil bunları yazmak ama söz konusu bi baba...sende bi gun baba olucaksın.belkide sende farkında olmadan evladına ve karına kötülükler ediceksin..dua+sabır dilemiş bri sana..içindeki şeytana teslim olma..
-----------------------------
kafayı yiyecem nerden cıkardın bunları ben bugune kadar babama saygımdan yok olmaz gibi olumsuz yanıtlar bile vermemişim sen ne diyosun ya yaw ben babamı öldürecemmi yazdım
sen ne senaryolar yazdın cizdin kafanda şirkette cokmu yoruldun amerikan filmi mi izliyodun -
pit10din bunu yazdı:
-----------------------------belki rahatlatır oku bii :) Kadının biri, 46 yaşındayken kalp krizi geçiriyor ve hastaneye >>>>>>>kaldırılıyor. Ameliyat masasındayken, >>>>>>>ölüme yakın, birden bire hayal görüyor.Azraili görüyor ve soruyor: >>>>>>>"Benim saatim geldimi?" >>>>>>>Azrail cevap veriyor:Hayır, senin daha 43 sene, 2 ay vede 8 günün >>>>>>>var". >>>>>>>Narkozdan uyandığında, estetik yaptırmaya karar veriyor.Yüzünü >>>>>>>gerdirttiriyor, dudaklarını doldurtturuyor >>>>>>>vede göğüslerini düzelttiriyor. Kısacası: yeniden doğmuş gibi daha >>>>>>>uzun bir süre yaşıyacağını bildiği >>>>>>>için şimdi, o kadar ameliyatın değdiğini düşünüyor. Son ameliyattan >>>>>>>sonra, hastaneden tamamen yeni >>>>>>>bir insan gibi çıkıyor.Tam karşıdan karşıya geçiyor ki, ambülans >>>>>>>çarpıyor ve ölüyor.Cenette Azrail'e soruyor: >>>>>>>40 seneden daha fazla yaşıyacağımı sanıyordum! Neden o zaman bana o >>>>>>>ambulansın çarpmasını sağlayıp, Beni öldürttün?" >>>>>>>Azrail cevap veriyor: >>>>>>> Ayhh kız, ben seni tanıyamadım....................... >
-----------------------------
koptum aq
