

Tek Geçtiğiniz Grup ? (Metal)
-
Metallica - Making Death Magnetic

Metallica - Death Magnetic albümünün hazırlanış belgeseli

http://rapidshare.com/files/26250607...maxi.part7.rar
http://rapidshare.com/files/26246807...maxi.part6.rar
http://rapidshare.com/files/26243352...maxi.part5.rar
http://rapidshare.com/files/26240227...maxi.part4.rar
http://rapidshare.com/files/26237463...maxi.part3.rar
http://rapidshare.com/files/26234708...maxi.part2.rar
http://rapidshare.com/files/26231324...maxi.part1.rar
http://rapidshare.com/files/26255621...maxi.part8.rar
şifresizdir -
Bu kesin android gecesini gündüzüne katıp her yerde paylaşım yapıyor.
teşekkürler tüm paylaşımların için diğer metal gruplarınıda bekliyoruz...
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------
+ 666 rep
bu arada 3 ekimde geliyolar
-----------------------------nee nereye geliolar judas priest için çorumdan ist a gitmiştim bu grup içinde giderim !
-----------------------------http://www.biletix.com/event.htm?id=KLUNR
geç gördüm mürid kusura bakma. Unirock ekibi getiiriyo bunları .. çok güzel olucak çoook
-
Empyrium , Amon Amarth, Pantera
-
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------
+ 666 rep
bu arada 3 ekimde geliyolar
-----------------------------nee nereye geliolar judas priest için çorumdan ist a gitmiştim bu grup içinde giderim !
-----------------------------http://www.biletix.com/event.htm?id=KLUNR
geç gördüm mürid kusura bakma. Unirock ekibi getiiriyo bunları .. çok güzel olucak çoook
-----------------------------ben daha geç gördüm bi 10 saat sonra falan başlıcak :d