Tekerleme Yazabilecek ?
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------du bi düşüneyim :F
-----------------------------intel amd den daha iyi olabilir, buda sana koyabilir. :B
-----------------------------normalde bu mevzuda kan çıkardı ama sen yabancı değilsin :F
konumuz tekerleme başka yönlere çekmeyin :D
-----------------------------hocam oraya bide dısla ilgili bise sokarsan olucak :)
-
Dostunun bak içine,
Göreceksin kendini
Eğer göremezsen çıkar eğreti gözünü
Er olan gaye aramaz suçuna,
Dizginler fendini
Eğer aman vermezse çiğnetir sözünü...
bu saatte bu kadar oluyor
-
dağdan kestim kereste
çok güzeldir maydonozun içi
ben annemin dışını özledim
yaşasın 23 nisan !
-
Mx0TBT bunu yazdı:
-----------------------------hocam oraya bide dısla ilgili bise sokarsan olucak :)
-----------------------------girdim intelin içine içine.
yük altına soktum pike pike ( veya pepeyle el ele :D )
sayar hertz hertz müke müke.dışı benzedi patatese
yaklaşma amd'ye parçalar o derece.
daha da dönmüyo :D
sınıf ortamına göre uyarlanmıştır :F
-
asdasd girdim dasdasd çıktım asdasd fdasd
-
olsada başında oyalı yazma
yatağa girince az gelir fadimeye kazma
pencereni açık koyma merdiven dayarlar
.mını sokağa bırakma yakalayıp koyarlar
içle dışla alakası yok idare et :)
-
edit: konu bişeyin içi dışıymış bende içini dışına çıkardım afedersiniz:D
-
Çok kastım ama olmadı hacı, özür. PM israfı olmasın diye yazdım...
-
tm yinede sagol hocam
-
millet hep belden asagı vurmus cocuklara uygun olmalı
