Tekken 3 Pc (Yardım)
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam ben yalnızca söylediğimi yaptım sorunsuz şekilde açıldı, alla alla ilginç 30 mb oyunun bu kadar uğraştırması
-----------------------------gpu plugin falan yazdı.. bi tane buldum ondada ekran tam ekran değil. biraz çaprazda.. sağolasın yinede usta ;)
-
banada lazim.. bi ara elime gecmisti
-
eğer oyun bendeki ile aynı ise (kurulumsuz tekken 3) klasöre giriyorsun,
ilk önce Tekken.reg adlı dosyayı aç. evet de ve çık. daha sonra Tekken.bat isimli dosyayı çalıştır. sonra epsxe adlı dosyayı çalıştır. file den Run iso yu tıkla Tekken.iso yu seç aç de. tmmdır.
menü gelince
s tuşuna bir kez bas
adam seç
enter demek için s tuşuna bas. s tuşu bu oyunda enter yerine geçiyor.
Toplam Hit: 2330 Toplam Mesaj: 14
