Teklif Var Bilgi Yok

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    beyler bizim amca oglu site kurmus  ottirikten bende dedım bune abı daha guzel yapamadın mı fılan derken

     

    bana dedı sen guzel yap dedı sitenın parasına ben vercem dedı yanı kodlarla kendım yazcam .Ama ben hiç web tasarımla ılgılenmedim.eger su  tasarımdan caksaydım su anda bedes bı sitem olcaktı  a.q ne yapmalıyım ben akıl verın muridler ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    sana bir adet dreamweaver bir adet flash ve bir adette photoshop öneririm bunları her yemekten sonra 1'er saat çalış 1 ayda iyi kötü birşey yapıcak kıvama gelirsin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    sandman bunu yazdı:
    -----------------------------
    sana bir adet dreamweaver bir adet flash ve bir adette photoshop öneririm bunları her yemekten sonra 1'er saat çalış 1 ayda iyi kötü birşey yapıcak kıvama gelirsin
    -----------------------------
    hoca aıp edıyon calısmasına calısırdımda  bu dedıklerını bı ara upload edebılır msın yada lınk verır mısın ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    hacım sen benden koca cdlik programları istiyorsun biraz araştır googleda bulursun :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    bilgi mi istiyorsun bizden web designla ilgili yoksam siz bana site yapın parayı ben cukkaliyim mi diyorsun anlamadım niyeti :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    kesinlikle baskasına sıte yaptırmam cunku anlamam kodlardan sımdı sana desem benım sıteyı yap :Ddemesı kolay a.q ya ıcıne cıns cıns kodlar koyup 2 3 un sonra sıte boku yerse :D yok  hoca yavas yavas artık 2008 acarım siteyı :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    önce bir free template bul, o templateyi front page prg'ile aç. resim ve yazıları değiştir. sonra beleş bi host bul upload et al sana site. kodlamaya ne hacet.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Type-R
    Type-R's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2006
    Erkek

    hocam inan ki yakaşık 2 sene önce bende senin durumdaydım..şimdi iyi bir portfolyoya sahibim diyebilirim : )

    ilk önce html çöz derim her eve lazım : D , sonra sandman'inde dediği gibi Adobe Flash, Adobe Photoshop ve Dreamweaver üzerine yoğunlaş derim..

    valla eğer cidden kasarsan merağında varsa ağustos sonlarına doğru ortaya elle tutulur bir şeyler çıkabilir,daha sonra ps de brush vs. derken olayı kavrarsın iyice zamanla..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dragomilow
    dragomilow's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam sen ilk önce dreamweaver öğren gerisini kervan yolda iken düzersin.

    zaten dreamweaver ı da en fazla iki hafta kasıntı yapsan öğrenirsin.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    dreamweaver nerden bulabılırım herkes onu onerıyo kasam bali :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    şuna bi bak istersen

    http://www.tahribat.com/forumsearch.asp

    edit: dream diye aratırsan bulursun. Ayrıca kendi sitesindende indirebilirsin sanırım.

Toplam Hit: 1206 Toplam Mesaj: 12